رونمایی از محبوب‌ترین گزینه سران بارسلونا جهت تقویت خط دفاعی

رونمایی از محبوب‌ترین گزینه سران بارسلونا جهت تقویت خط دفاعی

پایگاه خبری فوتبالی - خوزه پایا، مدافع کناری سمت چپ باشگاه والنسیای اسپانیا همچنان از اهداف اصلی مدیران آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به حساب می‌آید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، تقویت پست مدافع کناری سمت چپ بارسلونا یعنی جایی که جوردی آلبای سی و دو ساله و ملی‌پوش اسپانیایی نیاز به یک جانشین خوب و یار ذخیره مناسب دارد، به نظر اساسی و بسیار مهم می‌رسد. خوزه گایا، مدافع کناری سمت چپ تیم والنسیا، بازیکن مورد علاقه مدیریت ورزشی باشگاه بارسلونا می‌باشد و در حال حاضر، این بازیکن قراردادش را با مدیران باشگاه والنسیا نیز تمدید نکرده است. آخرین تمدید قرارداد خوزه گایا با مقامات باشگاه والسنیا در سال 2018 میلادی توسط خود المانی انجام شد.

در حال حاضر، تاگلیافیکو از باشگاه آژاکس آمستردام هلند بین گزینه‌های مسئولان باشگاه کاتالانی است. بازیکنی که در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی در ژانویه اخیر، مدیریت باشگاه هلندی اجازه خروجش را صادر نکرد. مارکوس آلونسو، مدافع کناری سمت چپ تیم چلسی انگلیس نیز یک گزینه واقعی برای سران آبی و اناری پوشان شهر بارسلون محسوب می‌شود اما به نظر می‌رسد که خوزه گایا از والنسیا، اصلی‌ترین گزینه مدیران باشگاه کاتالانی است. البته گریمالدو نیز در بین گزینه‌های مقامات بلوگرانا برای پست دفاع کناری سمت چپ بارسلونا است.

الکس گریمالدو، کاپیتان سابق تیم‌های رده‌های پایه باشگاه بارسلونا یک سال و نیم از قرارداد کنونیش باقی مانده است و مقامات باشگاه پرتغالی در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی در ژانویه اخیر نیز اجازه خروجش را صادر نکردند. مدیریت باشگاه بارسلونا به دنبال به خدمت گرفتن بازیکنان آزاد و بدون قرارداد با قیمت پایین است و با چنین اولویتی، از هم اکنون اقدام به پیدا کردن اهداف و گزینه‌های احتمالی خود برای پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان آینده می‌باشد.

9404