رقابت آرسنال و منچستریونایتد برای هافبک لسترسیتی

رقابت آرسنال و منچستریونایتد برای هافبک لسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- به‌نظر می‌رسد که هافبک بلژیکی لسترسیتی قصد جدایی از باشگاه را دارد و دو تیم لیگ‌برتری مشتریان او خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، یوری تیلمانس، هافبک باشگاه لسترسیتی ظاهرا علاقه‌مند به ترک این باشگاه در تابستان پیش‌رو است و باشگاه‌های آرسنال و منچستریونایتد برای امضای قرارداد با این بازیکن بلژیکی رقابت خواهند کرد.

به نقل از روزنامه آلمانی هِت نیوزبلد، تیلمانس 24 ساله از زمان پیوستنش به لسترسیتی با مبلغ 32 میلیون پوند از موناکو در سال 2019، عملکرد قابل توجهی داشته است. اما با توجه به اینکه قرارداد او در سال 2023 به‌اتمام می‌رسد، پایان کاراین هافبک بلژیکی در باشگاه لسترسیتی درحال نزدیک‌شدن است. به‌همین دلیل این بازیکن ملی‌پوش به‌دنبال انتقال به یک باشگاه بزرگ با انگیره‌های کسب قهرمانی است.

باشگاه لستر پیش از این، 60 میلیون پوند از باشگاه‌های علاقه‌مند به تیلمانس درخواست کرده بود. اما با توجه به اینکه در تابستان تیلمانس به سال پایانی قراردادش می‌رسد، لسترسیتی حاضر است با 35 میلیون پوند مجوز خروج هافبک خود را صادر کند. آن‌ها می‌دانند که خطر پایان قرارداد بازیکن در پایان فصل آینده، آن‌ها را تهدید خواهد کرد.

لسترسیتی که در این فصل با مشکل مواجه شده‌است، در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد و این فُرم بعید است تا تیلمانس را برای تمدید قرارداد قانع کند.

گفتنی است، که او پیش از این مورد توجه باشگاه‌‌های لیورپول، رئال مادرید و یوونتوس بوده است

9719