بازیکنان منچستریونایتد از رونالدو می‌ترسند

بازیکنان منچستریونایتد از رونالدو می‌ترسند

پایگاه خبری فوتبالی - دیتمار هامان هافبک سابق لیورپول معتقد است که حضور کریستیانو رونالدو، تاثیر منفی در الدترافورد گذاشته است. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته کریستیانو رونالدو با مبلغ 20 میلیون پوند از یوونتوس جدا شد و به منچستریونایتد، باشگاه سابقش بازگشت. او شروع بسیار خوبی در لباس شیاطین سرخ داشت و چند گل 3 امتیازی و حساس نیز به ثمر رساند، اما رفته رفته شرایط وخیم من یونایتد بر او نیز چیزه شد و حالا در 5 بازی گذشته خود، در گلزنی ناکام بوده است. 

به نقل از سایت مارکا، دیتمار هامان درخصوص حضور فوق ستاره پرتغالی سی و شش ساله در منچستریونایتد گفت: "اینجا علامت سوالی درباره رونالدو وجود دارد و باید بگویم که برخی از بازیکنان، واقعا از او می‌ترسند. فکر نمی‌کنم منچستریونایتد امروزی، هویت داشته باشد و به همین دلیل بازیکنان سخت به این باشگاه می‌آیند. اگر بازیکنی بخواهد به من یونایتد برود، باید مطمئن شود که آیا این باشگاه در مسیر درستی گام بر می‌دارد یا خیر و البته، مشکل اصلی یونایتد چیز دیگری است."

"خرید 70 میلیون پوندی جیدون سانچو؟ در این لحظه فکر می‌کنم که محیط باشگاه منچستریونایتد برای سانچو بسیار مضر است. او از همان روز اول تحت فشار بود و هیچ کمکی در باشگاه دریافت نکرد."

4416