واکنش فن‌دایک به کسب ٣ امتیاز مقابل لسترسیتی و نزدیک‌تر شدن به سیتیزن‌ها

واکنش فن‌دایک به کسب ٣ امتیاز مقابل لسترسیتی و نزدیک‌تر شدن به سیتیزن‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع با تجربه و هلندی لیورپول بعد از کسب پیروزی دو گله شب گذشته مقابل لستر سیتی با خبرنگاران رسانه‌ها گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، ویرجیل فن دایک، ستاره خط دفاعی لیورپول بعد از کسب پیروزی دو هیچ برابر لستر سیتی با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

"در این دیدار عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادیم. می‌دانستیم که بازی سختی مقابل لستر داریم. لستر تیم با کیفیتی است. ما برای این بازی آماده بودیم و کارمان را انجام دادیم."

"می‌دانم که می‌توانم پیشرفت کنم اما نباید به خودم سخت بگیرم. استاندارد بالایی ایجاد کردم و هدفم این است که دوباره به آن برگردم."

"ما قبل از هر بازی ضربات ایستگاهی را چه در فاز هجومی و چه دفاعی تمرین می‌کنیم. معمولاً به سخت‌ترین شکل یارگیری می‌شوم! باید سخت کار می‌کردم تا کمی فضا به دست بیاورم. توپ فوق‌العاده‌ای از ترنت بود و دیوگو در مکان مناسبی برای گلزنی قرار داشت."

"هر بازی، یک چالش متفاوت است. شما باید برای هر چیزی آماده باشید. من در این دیدار کاپیتان تیم بودم پس مسئولیتم دوچندان بود. از تک‌تک لحظاتش لذت می‌برم. به این موضوع افتخار می‌کنم و می‌خواهم که ادامه بدهم."

"ما می‌خواهیم خط دفاعمان را بالا نگه داریم چون می‌دانیم که می‌توانیم توپ را جلوتر ببریم. این ریسکی است که باید انجام دهید؛ خوشبختانه آن‌ها در دفاع به ما اعتماد دارند تا با حریف مقابله کنیم اما این آسان نیست. شما باید شجاع و آماده باشید. داکا در این دیدار خیلی سریع بود."

"زمانی که به باشگاه پیوستم، شش ماه طول کشید تا مستقر شوم، تا بفهمم چگونه بازی می‎کنیم. شما مسئولیتی که دارید را می‌دانید. اگر قصد داریم به اندازه‌ای که می‌خواهیم توپ را در اختیار داشته باشیم، باید این ریسک را بپذیریم. شما باید برای دویدن و به چالش کشیده شدن آماده باشید. ما این‌گونه کار می‎کنیم."

"اصلاً در مورد رقابت برای قهرمانی صحبت نمی‌کنیم. ما در ماه فوریه هستیم؛ در هر چهار رقابت حضور داریم، از آن لذت می‌بریم و روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم. سیتی  فوق‌العاده است اما هنوز بازی‌های زیادی در پیش است و هر چیزی می‌تواند رخ دهد."

"سیتی تیم بسیار با ثباتی است اما خوب است که این چالش را داریم. ما تعقیب‌کننده آن‌ها هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به آن‌ها نزدیک شویم و بتوانیم از این تیم سبقت بگیریم."

"از هر ثانیه بازی کردن برای این باشگاه لذت می‌برم. این که اکثراً مالکیت توپ را بر عهده داریم را دوست دارم اما زمانی که توپ را از دست می‌دهیم و فشاری که برای به دست آوردن مجدد توپ می‌آوریم را نیز دوست دارم."

9404