واکنش ولاهوویچ به درخشش در دومین بازی برای یوونتوس و مصاف با تیم سابقش در مرحله بعد جام‌حذفی

واکنش ولاهوویچ به درخشش در دومین بازی برای یوونتوس و مصاف با تیم سابقش در مرحله بعد جام‌حذفی

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره تازه وارد بانوی پیر خیلی زود خواسته‌های تیم جدیدش را در گلزنی برآورده کرده و با درخشش در دومین بازی برای بیانکونری درجام حذفی، حالا در مرحله بعد باید به مصاف تیم سابقش برود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، دوشان ولاهوویچ در دومین دیدار خود با پیراهن بیانکونری موفق به به ثمر رساندن دومین گل خود نیز شد.

دوشان ولاهوویچ پس از برتری دو بر یک یوونتوس مقابل ساسولو در رقابت‌های کوپا ایتالیا به خبرنگاران رسانه‌ها گفت: "هنوز زمان نیاز است. ما در ابتدای راه هستیم، من باید از هم تیمی ها و مربی و مجموعه یوونتوس ممنون باشم که به من کمک کردند و این طور مورد حمایتشان قرار گرفته‌ام. هیچ چیز بدون تیم و بودن در تیم ممکن نیست. من افتخار می‌کنم که این جا در یوونتوس بازی می‌کنم و به این تیم کمک می‌کنم. چه در داخل میدان و چه خارج از میدان، دیبالا و موراتا از بهترین‌ها محسوب می‌شوند؛ دو قهرمان که انگیزه زیادی برای پیروزی دارند. من در این جا هستم تا به آن‌ ها گوش دهم و از آن ها یاد بگیرم؛ تلاش می‌کنم تا به سطح آن ها برسم."

دوشان ولاهوویچ که تا دو هفته پیش بازیکن باشگاه فیورنتینا بود، با کسب نتیجه پیروزی امشب یوونتوس مقابل ساسولو، در مرحله بعدی رقابت های کوپا ایتالیا یعنی در مرحله نیمه نهایی که به صورت دو مسابقه رفت و برگشت برگزار خواهد شد، باید مقابل تیم سابقش یعنی بنفش های شهر فلورانس به میدان برود؛ از مهاجم صربستانی جدید بیانکونری در این خصوص نیز سؤال کردند که پاسخ ولاهوویچ بدین شکل بود: "من به بازی فکر می‌کنم؛ به کسب پیروزی. هیچ مسأله دیگری برای من جذابیت و اهمیت ندارد. آن بازی نیز مانند هر دیدار دیگری خواهد بود." 

9404