امیدواری گارسیا به بازی در دربی کاتالونیا/ حضور ممفیس مشخص نیست

امیدواری گارسیا به بازی در دربی کاتالونیا/ حضور ممفیس مشخص نیست

پایگاه خبری فوتبالی - بازگشت اریک گارسیا، بازیکن آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به ترکیب این باشگاه کاتالانی محتمل و نزدیک است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، بارسلونا دیروز بعد از دو روز تعطیلی به تمرینات تیمی خود بازگشت و خود را برای دربی حساس مقابل حریف همشهری خود یعنی اسپانیول آماده می‌کند. اریک گارسیا، بازیکن مصدوم کاتالان‌ها بار دیگر در کنار گروه بازیکنان این تیم تمرین کرد و حالا به کسب جواز پزشکی بسیار نزدیک شده است. اریک گارسیا در مسابقه مقابل تیم گرانادا دچار یک آسیب دیدگی نسبتا جدی هم شده بود.

ممفیس دپای، مهاجم هلندی و دیگر بازیکن مصدوم بارسلونا که گمانه زنی های زیادی در ارتباط با موضوع بازگشت او به میادین مسابقات برای این دیدار شده بود، همچنان هم باید بیشتر منتظر بماند و به نظر می‌رسد که خبری از حضور این بازیکن در مسابقه دربی برابر رقیب سنتی و همشهری یعنی اسپانیول نخواهد بود. در باشگاه کاتالانی نیز هیچ گونه عجله ای برای بازگشت ممفیس دپای به ميادين مسابقات وجود ندارد.

مسئولان باشگاه بارسلونا دیگر نمی‌خواهند روی بازیکنان به خصوص آسیب دیده‌ها ریسک کنند و با عدم بازی دادن به این دسته از بازیکنان در این روز، می‌خواهند از مصدومیت مجدد آن ها جلوگیری کنند. کلمنت لنگلت، سرجی روبرتو، ساموئل اومتیتی و آنسو فاتی بازیکنان مصدوم فعلی تیم آبی و اناری پوش بارسلونا هستند.

9404