صحبت‌های کلوپ پس از غلبه بر لسترسیتی و واکنش به فاصله لیورپول با صدر

صحبت‌های کلوپ پس از غلبه بر لسترسیتی و واکنش به فاصله لیورپول با صدر

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی لیورپول بعد از کسب پیروزی دو گله شب گذشته مقابل لستر سیتی با خبرنگاران رسانه‌ها گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، یورگن کلوپ بعد از پیروزی لیورپول مقابل لستر سیتی که با دو گل ژوتا به دست آمد، در خصوص شرایط تیمش در این دیدار صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

درباره دیاز؟

"او در تمرینات دقیقا شبیه به همان تایپ بازیکنی که ما می‌خواستیم بود؛ بنابراین احساس کردیم که می‌توانیم او را فیکس بازی بدهیم. در نیمه اول بی نظیر بود و در کل در بسیاری از لحظات بازی یک نقشی را ایفا می‌کرد. او واقعاً سریع است و لحظات فوق‌العاده‌ای را در بازی داشت. یک عملکرد خیلی خیلی خیلی خوب."

درباره دیوگو ژوتا؟

"خرید دیوگو یک معامله اقتصادی و ارزان برای ما نبود، او را مجانی نگرفتیم. این عملکرد اوست که می‌بینید، البته که هنوز فضایی برای بهبود عملکردش وجود دارد. فکر می‌کردیم که او برای تیم ما فوق‌العاده خواهد بود و این چنین هم بوده است."

درباره گل دوم؟

"درخشان بود. یک ضد حمله؛ عاشقش بودم. جوئل با نشان دادن یک نبوغ کوچک از خودش توپ را به جای مناسب فرستاد و بعد هم دیوگو کار را تمام کرد."

درباره کورس قهرمانی؟

"ما برای رقم زدن بهترین عملکرد ممکن‎ در این فصل بازی خواهیم کرد و برای انجام این کار، باید بازی‌هایمان را ببریم. این باشگاه بزرگ است. هیچ بازی‌ای را به یاد ندارم که در آن باخته باشیم و مردم هم بگویند بله، می‌توانی ببازی. ما همیشه باید برنده شویم."

درباره برد دو گله؟

"من برد 1-0 را دوست دارم اما 2 و 3-0 را هم دوست دارم! واضح است که دیوگو روی دور گلزنی است که بدون مو و سادیو فوق‌العاده برای ما مفید است. ما نمی‌دانستیم که سقف توانایی‌های او کجاست و مطمئن نیستم که در حال حاضر به آن رسیده باشد. همیشه در حال پیشرفت است."

درباره مو صلاح؟

"ای خدا، عجب کیفیتی دارد، مگر نه؟! روی اولین فرصتی که گیرش آمد، با نبوغ عمل کرد، مدافع لیز خورد و او هم فرار کرد، اما متاسفانه اشمایکل گلر خوبی است. فرصتی که به تیر افقی گل برخورد کرد هم یک موقعیت باورنکردنی بود. او فقط مو صلاح است که چنین کارهایی از او بر می‌آید! فقط 35 دقیقه وقت داشت و صلاح دیدیم که این گونه از او بازی بگیریم."

درباره بازی؟

"لستر واقعا تیم خوبی است، اما ما بهتر از اون‌ها بودیم. موقعیت فوتبالی داشتند اما ما موقعیت‌های بزرگتری داشتیم. این بهترین عملکرد ما نبود اما برای این بازی کافی بود."

درباره سیتی؟

"فکر نکنم آن‌ها هنوز نفس ما را احساس کنند. ما فقط تلاش می‌کنیم همه بازی‌ها را پیروز بشویم."

9404