لایو اینستاگرامی عجیب رونالدو؛ هیچ حرفی نزد!

لایو اینستاگرامی عجیب رونالدو؛ هیچ حرفی نزد!

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبالدوستان چهارشنبه شب از لایو اینستاگرامی عجیب رونالدو شگفت زده شدند و حتی ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد هم به آن واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو از لایو اینستاگرامی خود استفاده کرد تا وارد سالن سونای شخصی خود شود. در حقیقت در زمانی که رونالدو به دوربین زل زده بود، حدود 700 هزار نفر در حال تماشا کردن بودند اما کریستیانو حتی یک کلمه هم حرف نمی زد. رونالدو همچنین حیاط پشتی خانه اش را به هوادارانش نشان داد تا فردیناند با ایموجی های خنده برای وی کامنت بگذارد:" چی کار می کنی، داداش؟"

رونالدو

یک هوادار منچستریونایتد در واکنش به این موضوع نوشته است" چطور رونالدو 400 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و حتی نمی داند که این شبکه اجتماعی چطور کار می کند!" و دیگری نوشته است:" مطمئنم که او یک ربات است!" و دیگری نوشته است:" او عجیب غریب است." دیگری هم نوشته است:" چرا رونالدو در لایو اینستاگرامی خود به سونا رفت و حتی یک کلمه هم حرف نزد؟"

رونالدو تنها انسانی است که به 400  میلیون دنبال کننده در اینستاگرام رسیده است. تعداد هواداران وی در پنج ماه اخیر 163 میلیون نفر رشد کرده است. رونالدو به ازای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام 1.72 میلیون پوند دریافت می کند.

4125