خرید شاهکار یوونتوس؛ ولاهوویچ جانشین برحق رونالدو

خرید شاهکار یوونتوس؛ ولاهوویچ جانشین برحق رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - دوشان ولاهوویچ مهاجم صرب در زمستان از فیورنتینا به یوونتوس ملحق شد و به نظر می رسد که خیلی سریع توانسته به یکی از ستارگان تیمش تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، قوای هجومی یوونتوس در این فصل با جدایی رونالدو افت کرده بود اما دوشان در زمستان از فیورنتینا راهی تورین شد. این بازیکن صرب شماره هفت رونالدو را برداشت تا نشان بدهد که اعتماد به نفس بالایی دارد و حالا با ثبت دو گل از دو بازی اولش خوش درخشیده و خودش را ثابت کرده است.

مهاجم صرب در بازی یوونتوس و ساسولو در جام حذفی در دقیقه 88 یک گل شاهکار به ثمر رساند. دوشان  در سمت چپ خط حمله تیمش روی یک ضدحمله صاحب توپ شد، بازیکن مقابلش را از پیش رو برداشت و وارد محوطه جریمه شد و در نهایت روی یک حرکت انفرادی شوتی را زد که پس از برخورد به مدافع ساسولو وارد دروازه شد. بدین ترتیب مهاجم صرب یک تنه توانست تورینی ها را به نیمه نهایی برساند و حالا ولاهوویچ باید به مصاف تیم سابقش فیورنتینا در این مرحله برود.

ولاهوویچ با همین دست فرمان می تواند به یکی از ستارگان فصل فوتبال ایتالیا تبدیل شود. در زمستان گذشته باشگاه های زیادی به دنبال خرید دوشان بودند اما در نهایت این مهاجم تصمیم گرفت که راهی تورین شود.

4125