پیروزی شیرین لیورپول و آرسنال در لیگ برتر انگلیس

پیروزی شیرین لیورپول و آرسنال در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و یکم از رقابت های لیگ برتر انگلیس لیورپول و آرسنال امشب به مصاف رقبای خود رفتند و در نهایت در بازی های خود موفق شدند رقبای خود را شکست دهند و سه امتیاز شیرین را در بازی های خود به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول به مصاف لسترسیتی رفت و یک بازی نسبتا حساس را در آنفیلد برگزار کرد و در نهایت موفق شد با گل های دیگو ژوتا از سد لسترسیتی بگذرد و در خانه یک پیروزی خوب را به دست بیاورد. شاگردان یورگن کلوپ با این پیروزی جایگاه خود را در رتبه دوم لیگ برتر انگلیس محکم کردند اما همچنان فاصله قابل توجهی با منچسترسیتی صدرنشین دارند و سیتیزن ها شانس اول قهرمانی در این فصل هستند.

آرسنال هم در یک بازی خارج از خانه موفق شد با نتیجه یک بر صفر ولورهمپتون را شکست دهد و هر سه امتیاز را به دست بیاورد. تک گل آرسنال را در این بازی گابریل در دقیقه 25 به ثمر رساند و شاگردان آرتتا را به یک پیروزی خارج از خانه رساند و سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد تا توپچی ها همچنان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در تلاش باشند و باید دید که بالاخره در این فصل آن را به دست می آورند یا خیر.

1470