پرسپولیس پیگیر جذب بابایی و رضاییان

پرسپولیس پیگیر جذب بابایی و رضاییان

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس کماکان به دنبال جذب مدافع الدحیل و مهاجم تراکتور است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که باشگاه تراکتور با پرداخت بخشی از مطالبات پیمان بابایی مانع فسخ قرارداد یکطرفه این بازیکن شد، پرسپولیسی‌ها امیدوارند هر طور شده بتوانند رضایتنامه مهاجم تراکتور را از باشگاه تبریزی بگیرند.

رامین رضاییان دیگر بازیکنی است که مورد نظر یحیی گل‌محمدی قرار دارد. مدافع سابق تیم ملی مشکلی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد و قول و قرارهایش را با یحیی هم گذاشته منتهی مشکل اینجاست که او هنوز به توافق مالی با باشگاه الدحیل نرسیده و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد، بازگشت او به پرسپولیس، عملی نخواهد شد.

در حالی که احمد گوهری تنها خرید زمستانی پرسپولیس تا اینجای نقل و انتقالات زمستانی بوده، درویش و همکارانش امیدوارند که بتوانند چند خرید دیگر هم انجام دهند تا خیال یحیی گل‌محمدی را تا حدی راحت کنند.

حالا باید منتظر ماند و دید که امیدواری مدیران پرسپولیس درباره جذب پیمان بابایی و رامین رضاییان، رنگ واقعیت را خواهد دید یا نه. درباره رضاییان بد نیست به این نکته اشاره کنیم که جدا از اینکه باید تکلیف او با الدحیل مشخص شود، بازگشت او به پرسپولیس نیازمند گرفتن یکسری استعلام‌ها هم هست چون به خاطر جنجال معروفی که نام رضاییان به آن گره خورده این احتمال وجود دارد که بازگشت او به تیم اسبقش به این راحتی امکانپذیر نباشد هر چند که مدیران پرسپولیس امیدوارند که مشکلی در راه قرمز پوش شدن او به وجود نیاید.

7655