حمایت همه‌جانبه میکل آنتونیو از بازیکن گربه‌آزار وستهام

حمایت همه‌جانبه میکل آنتونیو از بازیکن گربه‌آزار وستهام

پایگاه خبری فوتبالی- هم تیمی کورت زوما در وستهام مشتاق است، تا نشان دهد مسائل بزرگتری برای ورزش و جامعه وجود دارد که باید به آن‌ها پرداخته شود.

به گزارش فوتبالی، کورت زوما توسط وستهام جریمه شد و قرارداد اسپانسرینگ آدیداس را پس از انتشار ویدئویی که نشان می‌دهد او در حال آزار و اذیت یک گربه است، از دست داد. اما هم تیمی‌اش در وستهام، میکل آنتونیو، تلاش می‌کند تا نشان‌دهد که نژادپرستی در ورزش و جامعه نیز مسئله بسیار بزرگتری است که باید به آن پرداخته شود.

زوما، مدافع ملی پوش فرانسوی، به دلیل اقداماتش که در رسانه های اجتماعی فاش شد، سر و صداس زیادی به‌پا کرد و درخواست هایی مبنی بر فسخ شدن قرارداد او با تیم لندنی شنیده شد.

این موضوع هنوز به این اندازه پیش نرفته‌است، اگرچه ممکن است مشکلات بیشتری را برای مدافع فرانسوی به دنبال داشته باشد. در این میان، آنتونیو معتقد است که واکنش مشابهی باید در زمانی که افراد رفتارهای تبعیض‌آمیز اجتماعی انجام می‌دهند هم، نشان داده شود.

میکل آنتونیو، پس از پرسیده شدن سوال در این باره، در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:

"من از شما یک سوال دارم؛ فکر می کنید کاری که او انجام داده بدتر از نژادپرستی است؟

"من کاری را که او انجام داده است را تایید نمی‌کنم. با کاری که انجام داده است شدیدا مخالفم. اما افرادی هستند که به دلیل نژادپرستی محکوم و دستگیر شده اند و پس از آن به‌سادگی فوتبال بازی کرده‌اند.

اکنون باید این سوال را از همه بپرسیم؛ آیا کاری که او انجام داده، بدتر از کاری است که افرادی انجام داده اند و به نژادپرستی محکوم شده اند؟"

9719