انتقال احتمالی امباپه به رئال‌مادرید، توفیق اجباری پاری‌سن‌ژرمن

انتقال احتمالی امباپه به رئال‌مادرید، توفیق اجباری پاری‌سن‌ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس فوتبال فرانسه معتقد است، که جدایی امباپه می‌تواند دیدگاه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را به فوتبال بهبود دهد.

کیلیان امباپه، فوق ستاره پاری سن ژرمن در آستانه پنجره نقل و انتقالات تابستانی، همچنان به جدایی از پارک دو پرنس نزدیکتر می‌شود. گرِگوری اشنایدر، کارشناس فوتبال فرانسه، معتقد است که جدایی این مهاجم می‌تواند به یک موهبت برای غول های لیگ 1 تبدیل شود.

نتایج فعلی نشان داده‌است که پاری‌سن‌ژرمن تا چه اندازه به کیلیان امباپه وابسته‌است، چرا که پاریسی‌ها در غیاب ستاره خط‌حمله خود به‌سختی می توانند در بازی‌ها به‌پیروزی برسند. به گفته گریگوری اشنایدر، پس از خروج این بازیکن 23 ساله از پارک دو پرنس، غول های فرانسوی مجبور به بازسازی و نمایش بهتر به عنوان یک تیم خواهند شد.

اشنایدر در بخشی از برنامه  L'Equipe du Soir گفت:

"من فکر می کنم که جدایی امباپه آنها را مجبور می کند خود را بازسازی کنند و با این سوالات مواجه شوند:

کدام تیم‌ها در لیگ‌قهرمانان اروپا موفق‌تر هستند؟ تیم هایی مانند چلسی یا منچسترسیتی هستند که از نظر تیمی بهترند. اینها تیم‌هایی نیستند که حول یک بازیکن بنا شوند. اینها تیم هایی هستند که برای پیروزی ساخته شده اند."

کارشناس فوتبال فرانسوی همچنین اظهار داشت که نمایش‌های خارق‌العاده کیلیان امباپه بسیاری از مشکلات موجود در تیم پاریسی را جبران کرده‌است.

این کارشناس فرانسوی گفت:

"من احساس ی‌کنم که امباپه در پیراهن پاری‌سن‌ژرمن بسیار توامند و تاثیرگذار است و همین مسئله به آن‌ها اجازه می‌دهد که همه مشکلات موجود را نادیده بگیرند.

جدایی امباپه آنها را مجبور می کند با واقعیت روبرو شوند. احتمالاً فوتبال را به عنوان یک ورزش گروهی ببینند و نشان‌دهند که چه‌تیمی قهرمان لیگ‌قهرمانان می شود."

اخبار جدیدی از امباپه موجود نیست و آخرین خبر همان علاقه پیوستن به رئال‌مادرید است. به گزارش بیلد آلمان، این مهاجم ملی‌پوش فرانسوی با غول‌های اسپانیایی به توافق رسیده‌است تا در پایان فصل با انتقالی آزاد راهی پایتخت اسپانیا شود.

9719