رسمی؛ محرومیت دو جلسه‌ای ستاره بارسلونا از میادین

رسمی؛ محرومیت دو جلسه‌ای ستاره بارسلونا از میادین

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز ستاره برزیلی بارسلونا به خاطر دریافت کارت قرمز مقابل اتلتیکو مادرید، دو بازی بعدی کاتالان‌ها را از دست داد. 

به گزارش فوتبالی، دنی آلوز پس از روی کار آمدن ژاوی، اولین خرید این سرمربی 42 ساله در نیوکمپ بود و از زمان پیوستنش به بلوگرانا، یکی از بازیکنان ثابت ترکیب محسوب می‌شود. او در دیدار گذشته بارسا مقابل اتلتیکو مادرید که با پیروزی 4-2 آبی اناری‌ها به پایان رسید، دنی آلوز علاوه بر یک و یک پاس گلی که در آن بازی به نام خودش ثبت کرد، در دقیقه 70 به خاطر خطای غیرورزشی روی یانیک فریرا کاراسکو، وینگر روخی بلانکوس، از زمین بازی اخراج شد تا استرس ژاوی و شاگردانش چند برابر شود. 

به نقل از مارکا، حالا کمیته فوتبال اسپانیا، محرومیت دو جلسه‌ای برای ستاره سی و هشت ساله بارسلونا در نظر گرفت و در این صورت، آلوز تا روز 27 فوریه در دیدار مقابل ویارئال بازی نخواهد کرد. همچنین ژاوی اسم آلوز را در لیست لیگ اروپا قرار نداد تا ستاره سابق یووه و پاریسن ژرمن، نتواند آن‌ها را در تورنمنت اروپایی و در دیدار حساس مقابل ناپولی همراهی کند. 

قضیه به همین جا ختم نمی‌شود، بلکه اسکار هرناندز، برادر ژاوی نیز به خاطر اعتراض‌هایش به داور مسابقه، با محرومیت دو جلسه‌ای مواجه شد. 

4416