درخشش فوق‌العاده هافبک قرضی بارسلونا در لیگ انگلیس

درخشش فوق‌العاده هافبک قرضی بارسلونا در لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - کوتینیو در ژانویه 2018 لیگ انگلیس را ترک کرد تا با انتقال 135 میلیونی به بارسلونا به گران ترین بازیکن تاریخ لالیگا تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، کوتینیو هرگز در بارسلونا موفق نشد و نتوانست روزهای خوبش در آنفیلد را در نیوکمپ تکرار کند.  بازیکن برزیلی در انتقال قرضی به بایرن مونیخ فراز و نشیب های زیادی داشت اما در نهایت قهرمان اروپا شد. این بازیکن در زمستان 2022 تصمیم گرفت به استون ویلا ملحق شود که حالا در بازگشت به لیگ انگلیس خوش می درخشد.

استیون جرارد سرمربی استون ویلا به شدت از عملکرد کوتینیو راضی است. فلیپه حالا دوباره می درخشد و دید بازی و توانایی های بی نظیرش را درون زمین به رخ می کشد. کوتینیو در دوران حضورش در لیورپول در 201 بازی خود 54 گل زده بود و 45 پاس گل داده بود و حالا در پیراهن استون ویلا عملکرد خوبی از خود ارائه داده است. کوتینیو در شب تساوی استون ویلا و لیدز با نتیجه سه بر سه توانست با یک گل و دو پاس گل به ستاره اصلی میدان تبدیل شد. 

کوتینیو در اولین بازیش برای استون ویلا فقط به سیزده دقیقه نیاز داشت تا مقابل یونایتد گل بزند. او در تیم ملی برزیل نیز درخشان ظاهر شده است. مجموعا کوتینیو سه بازی در لیورپول داشته که دو گل و دو پاس گل داشته و هر 43 دقیقه یک گل زده است.

4125