کرونا، آخرین پناه سارگل برای بقا در لیگ برتر/ مستندات به سازمان لیگ ارسال شده؟

کرونا، آخرین پناه سارگل برای بقا در لیگ برتر/ مستندات به سازمان لیگ ارسال شده؟

پایگاه خبری فوتبالی- پس از غیبت تیم سارگل در دیدار مقابل زارع باتری و قرار گرفتن در آستانه سقوط به لیگ دسته دو، این باشگاه مستنداتی درخصوص کرونایی شدن بازیکنان به سازمان لیگ ارسال کرده که تا کنون به دست گلاره ناظمی نرسیده.

به گزارش فوتبالی، هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور روز گذشته در حالی برگزار شد که تیم سارگل بوشهر در سنندج میهمان زارع باتری بود که از حضور در این دیدار امتناع کرد تا تصمیمات لازم در این خصوص به کمیته انضباطی محول شود.

مهمترین نکته در خصوص ‌عدم حضور تیم بوشهری این است که سارگل پیش‌تر هم سابقه غیبت در بازی‌های رسمی را دارد و هنگامی که در هفته ششم رقابت‌ها مهمان تیم هیات فوتبال البرز بود به کرج سفر نکرد. 

مشخصاً‌ عدم حضور مقابل زارع باتری در هفته نهم نیز تعداد غیبت‌های این تیم را به عدد 2 رسانده و طبق قوانین از پیش تعیین شده، سقوط دو رده‌ای این تیم از لیگ برتر فوتبال بانوان و حضور در لیگ دسته دوم کشور را درپی خواهد داشت.

البته در این میان تیم سارگل سعی در موجه کردن این غیبت دارد و فاطمه حسنی به عنوان کاپیتان سارگل به خبرنگاران محلی اعلام کرد: با توجه به مبتلا شدن چند بازیکن ما به ویروس کرونا، مقابل تیم زارع باتری به میدان حاضر نشدیم و مستندات آن را نیز به سازمان لیگ ارسال کرده ایم.

حال گلاره ناظمی که عنوان مسئول برگزاری لیگ برتر فوتبال بانوان را در اختیار دارد، در خصوص غیبت تیم سارگل اظهار کرد: باشگاه بوشهر مدعی است که بازیکنان این تیم دچار کرونا شده‌اند و باید پس از ارسال مستندات مورد بررسی قرار گیرد که هنوز این مدارک به دست ما نرسیده.

حال باید منتظر ماند و دید چنانچه مدارک تیم سارگل مورد تأیید سازمان لیگ و مراجع ذی ربط قرار بگیرد، چه تغییری در نتیجه بازی و بازنده اعلام شدن تیم سارگل در دیدار روز گذشته مقابل زارع باتری اعمال خواهد شد؟

در شرایطی مشابه، تیم فوتبال همیاری ارومیه در هفته هشتم رقابت‌ها به دلیل ابتلای بازیکنانش به ویروس کرونا در دیدار مقابل پالایش گاز حاضر نشد و به ایلام سفر نکرد تا سازمان لیگ دستور به برگزاری این بازی در تاریخی که آن را متعاقباً اعلام خواهد کرد، بدهد.

تیم فوتبال سارگل بوشهر در این فصل به شدت دچار مشکلات مدیریتی و مالی است و بارها زمزمه انصراف این تیم از لیگ برتر به گوش رسید. مسئولین ورزشی و سیاسی بوشهر نیز در عین گلایه‌های دختران این شهر مبنی بر عدم توجه به مشکلات و نابودی آرزوی چندین دختر پا به توب در این استان، سکوت اختیار کرده‌اند.

1377