عکس؛ لبخند دنی آلوز در کنار اسطوره رئال مادرید

عکس؛ لبخند دنی آلوز در کنار اسطوره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز که در نیم فصل دوم به بارسلونا ملحق شده تصویر جالبی از خودش در کنار هموطنش روبرتو کارلوس دفاع چپ اسبق رئال مادرید منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، دنی آلوز در دوران حضورش در سویا و پیش از پیوستن به بارسلونا در یک قدمی حضور در رئال مادرید بود. در حقیقت اگر مدیران سویا در ان زمان مخالفت نمی کردند و رابطه بهتری با رئال مادرید داشتند، آلوز رئالی می شد و تقدیر کلا به شکل دیگری برایش رقم می خورد اما در هر صورت آلوز راهی بارسا شد و در حال حاضر نیز به تنهایی عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال از نظر تعداد جامها را یدک می کشد.

آلوز با توجه به مشکلات مالی بارسلونا حاضر شد تا با حداقل دستمزد ممکن به نیوکمپ برگردد اما در هفته های اخیر نمایش خوبی داشته و به یکی از بهترین بازیکنان تیم ژاوی تبدیل شده است. روبرتو کارلوس نیز پس از تجربه ناموفق مربیگری در تیم های مختلف در سالهای اخیر به کارشناسی تلویزیونی فوتبال روی آورده است. روبرتو کارلوس سال گذشته کارشناس شبکه رئال مادرید تی وی بود و در این فصل به عنوان کارشناس تلویزیون ملی اسپانیا فعالیت می کند. دنی آلوز در توضیح عکسش در کنار روبرتو کارلوس نوشته است:"این قهرمان ناز را خیلی دوست دارم!"

4125