با وجود مشکلات مالی شدید؛ تیم بحران زده چگونه احیا شد؟/ رکورد خوب صنعت نفت در ۷ بازی لیگ

با وجود مشکلات مالی شدید؛ تیم بحران زده چگونه احیا شد؟/ رکورد خوب صنعت نفت در ۷ بازی لیگ

پایگاه خبری فوتبالی- تیم صنعت نفت که با انبوهی از مشکلات مالی مواجه است، در ۷ بازی اخیر خود تنها یک بار شکست خورد و ۵ بار به پیروزی رسید تا ۱۶ امتیاز از ۲۱ امتیاز را گرفته باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از  مهر، تیمی که فصل را (در غیاب سرمربی‌اش به دلیل ابتلا به کرونا) با ۳ شکست پی در پی آغاز کرد تا شروع کارش با ناکامی قعرنشینی باشد، رفته رفته به شرایط عادی و سپس ایده آل رسید تا جایی که اگر قرار باشد جدولی تنها برای ۷ هفته پایانی لیگ تنظیم شود، آنها در بین ۳ تیم اول این جدول فرضی قرار خواهند داشت.

صنعت نفت که از تیم‌های قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران است پس از بازگشت منصوریان به تمرینات و نیمکت، رفته رفته شرایطش بهتر و بهتر شد و در هفته‌های پایانی پیش از تعطیلات نیم فصل تبدیل به تیمی قابل احترام شد. این در حالی است که نفتی‌ها غرق در مشکلات مالی بوده و تا قبل از تعطیلات ریالی از حقوق و دستمزد این فصل شان را دریافت نکرده بودند.

شکست خارج از خانه برابر تیم مدعی سپاهان در هفته نهم آن هم با یک گل، تبدیل به نقطه عطفی برای شاگردان منصوریان شد و آنها بعد از آن بازی روی دور امتیاز جمع کردن افتادند و از ۷ بازی آخرشان ۱۶ امتیاز به اندوخته‌های خود اضافه کردند.

نفتی‌ها پس از شکست یک بر صفر در اصفهان ابتدا در خانه خود با یک گل پدیده را شکست دادند، سپس در دربی خوزستان توانستند فولاد را در اهواز متوقف کنند. طلایی پوشان آبادان در ادامه کار یکی از بهترین نتایج خود را مقابل آلومینیوم اراک گرفتند و شاگردان خطیبی را با شکست سنگین ۳ بر یک بدرقه کردند که این اولین و تنها شکست این تیم تا امروز است.

نفتی‌ها بعد از آن در رفسنجان شکست سنگینی مقابل مس پذیرفتند. اما در دو بازی پیاپی دیگر نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن را شکست دادند تا نهایتاً جمع امتیازات شان را به ۲۲ رسانده و به نیمه بالای جدول صعود کنند.

صنعت نفت همچنان با مشکلات مالی مواجه است، در حالی که در هفته‌های آغازین فصل به شدت خطر حضور در انتهای جدول را احساس می‌کرد، حالا نه تنها به حاشیه امنیت در جدول رسیده، بلکه هواداران این تیم می‌توانند امیدوار باشند تا با شروع دوباره مسابقات به رده‌های بالاتر جدول هم برساند.

صنعت نفت که در پایان هفته نهم با کسب تنها ۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار داشت و به ازای هر بازی تنها ۰/۶ امتیاز گرفته بود، در ۷ بازی اخیر ۱۶ امتیاز گرفت تا معدل امتیاز گیری اش به ۲/۳ امتیاز به ازای هر بازی افزایش یابد که جایگاهش در جدول هم با صعود ۷ پله‌ای همراه بوده و در جایگاه هشتم قرار گیرد.

صنعت نفت در هفته هفدهم میزبان تراکتور است که این بازی از ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۳ بهمن در آبادان برگزار می‌شود.

۴۱۵۴