راز موفقیت در رئال مادرید چیست؟

راز موفقیت در رئال مادرید چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو ستاره برزیلی رئال مادرید معتقد است که برای موفق شدن در این باشگاه، باید با ارزش‌ها و تاریخ لوس بلانکوس آشنا باشید. 

به گزارش فوتبالی، کاسمیرو در سال 2013 با مبلغ 6 میلیون یورو از سائوپائولو خریداری شد، اما به مدت یک فصل به صورت قرضی به پورتو رفت و از زمان روی کار آمدن زین الدین زیدان، به یک ستاره بی همتا در این تیم تبدیل شد و هیچ کس نمی‌تواند منکر نقش پررنگ کاسمیرو در قهرمانی‌های رئال مادرید شود. او تاکنون به 2 لیگ قهرمانان اروپا و 2 قهرمانی لالیگا دست یافته است و حالا از رمز موفقیت در سانتیاگو برنابئو می‌گوید.

این هافبک دفاعی برزیلی در مصاحبه‌ای با مجله پننکا گفت: "آشنایی با تاریخ باشگاه یکی از رمزهای موفقیت من در لباس رئال مادرید بوده است. داستان خوانیتو. دقیقه 7، زمانی که هواداران شروع به خواندن سرود می‌کنند تا ما به یاد بیاوریم که باید تا آخرین لحظه بجنگیم. مردم می‌گویند مادرید بهترین باشگاه دنیاست، چون بهترین‌ها در آن حضور دارند، اما اگر من چیزی یاد گرفته باشم، این است که هواداران خیلی به ارزش‌ها، تلاش زیاد، تسلیم نشدن و فداکارای اهمیت می‌دهند. بهترین‌های تاریخ مثل زیدان، کریستیانو رونالدو، سرخیو راموس، خنتو و نازاریو پا به این باشگاه گذاشته‌اند."

4416