ستاره فرانسوی از رد پیشنهاد بارسلونا و یوونتوس می‎گوید

ستاره فرانسوی از رد پیشنهاد بارسلونا و یوونتوس می‎گوید

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی می‌گوید که برای پیوستن به سویا، پیشنهاد بارسلونا و یوونتوس را رد کرده است. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم بیست و شش ساله در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سرانجام به خواسته خودش رسید و موفق شد به صورت قرضی از منچستریونایتد جدا و راهی سویا شود. او در این فصل اصلا در ترکیب اوله گونر سولشر و رالف رانگنیک جایی نداشت و در نهایت با کسر کردن درصدی از دستمزدش، به صورت قرضی تا پایان فصل به سویا پیوست. حالا او مدعی است که پیش از انجام این انتقال، پیشنهاداتی از بارسلونا و بیانکونری دریافت کرده است، اما سویا اولویت اول او بود.

به نقل از سایت گل، مهاجم سابق موناکو در گفت و گویی با Diario De Sevilla درباره پیشنهادات یووه و بارسا گفت: "بله این اخبار حقیقت دارند. یوونتوس برای جذب من تلاش کرد. در مکالمات با مدیر برنامه‌هایم به صورت واضح و روشن اعلام کردم که ترجیح می‌دهم به سویا بروم، چون بهترین گزینه برای من و خانواده‌ام بود. بارسلونا نیز با ایجنتم صحبت کرد. اما همانطور که گفتم، سویا اولویت اول من بود و وقتی که به یک نفر حرفی می‌زنم، دیگر آن را تغییر نمی‌دهم."

"کسر حقوق؟ من و سویا تلاش زیادی برای محقق کردن این انتقال انجام دادیم. من حقوق کمتری می‌گیرم، اما مدت زمان بیشتری بازی می‌کنم."

4416