بنزما دیدار رئال مادرید مقابل پاری‌سن‌ژرمن را از دست می‌دهد؟

بنزما دیدار رئال مادرید مقابل پاری‌سن‌ژرمن را از دست می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آخرین وضعیت از حضور کریم بنزما در دیدار حساس تیمش مقابل پاری‌سن‌ژرمن.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم فرانسوی که در این فصل جز بهترین بازیکنان تیمش بوده است، حضورش در بازی رفت در پارک دو پرانس با تردید روبرو است.

آیا کریم بنزما برای رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد؟  رسانه گُل قصد دارد به این پرسش پاسخ دهد.

بنزما بار دیگر مرد شماره یک خط حمله رئال مادرید بوده است، به همین دلیل است که تیم کارلو آنچلوتی به صدر لالیگا صعود کرده و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است.

این ملی‌پوش فرانسوی در 28 بازی 24 گل به ثمر رسانده است، از جمله 5 گل در رقابت های لیگ‌قهرمانان‌اروپا. اما کهکشانی‌ها در آستانه دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی با پاری سن ژرمن با چالش مهمی روبرو هستند.

بنزما از زمانی که در جریان تساوی 2-2 تیمش در لالیگا مقابل الچه، مجبور به ترک زمین به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد، از میادین دور بوده است.

آیا بنزما تمرین کافی داشته است؟

گُل می‌تواند تأیید کند که بنزما در صبح روز 9 فوریه، اما در یک جلسه انفرادی دور از بقیه تیم اصلی، به تمرینات بازگشته است.

او جمعه گذشته در تمرینات گروهی شرکت کرده بود، اما در نهایت برای بازی گرانادا به مرز آمادگی نرسید. درعوض در باشگاه حاضر شد تا به تمرینات ریکاوری ادامه دهد.

مادریدی ها ریکاوری مهاجم را به صورت روز به روز زیر نظر دارند و به او اجازه می دهند تا زمانی که به آمادگی کامل برگردد، تصمیم نهایی را در مورد چگونگی حضورش در تمرین بگیرد.

رئال‌مادرید کی قرار است با پی‌اس‌جی بازی کند؟

پاری سن ژرمن قرار است در 15 فوریه در پارک دو پرنس از رئال‌مادرید میزبانی کند، به این معنی که بنزما برای رسیدن به این دیدار، باید تا این تاریخ تلاش کند.

کهکشانی‌ها در حال حاضر روی دیدار شنبه لالیگا مقابل ویارئال تمرکز کرده اند و آنچلوتی تنها در صورتی ریسک استفاده از کریم بنزما را می‌پذیرد که بگوید برای بازی آماده است.

باشگاه درمورد صداقت این بازیکن در اعلام آمادگی جهت حضور در ترکیب تیم، اطمینان دارد.

چه گفته شده است؟

آنچلوتی قبل از پیروزی خانگی مادرید مقابل گرانادا به وضعیت آمادگی بنزما پرداخت و اذعان داشت که آمادگی او هنوز «100 درصد» نیست.

سرمربی ایتالیایی همچنین اذعان کرد که نبود گلزن اصلی، تیم او را تضعیف کرده است. اما او همچنان مطمئن است که در غیاب او بازیکنانش توان جبران آن را دارند.

آنچلوتی گفت:

"البته که ما دلتنگ بنزما هستیم، او بهترین گلزن لیگ است و در این فصل گل های زیادی برای رئال مادرید به ثمر رسانده است.

فکر می‌کنم به تیم‌ها و بنزماهای (بازیکنان) آن‌ها نگاه کنید، اگر آنها آن بازیکن خود را از دست بدهند، مسلماً یک ضرب بزرگ برای آن‌هاست.

بدون بنزما کار سخت‌تر است، اما بدون بنزما بازی‌ها را برده‌ایم. فکر می‌کنم بدون کریم بد کار نکرده‌ایم."

9719