اعتراف جنجالی رونی: جان تری را به قصد مصدومیت زدم!

اعتراف جنجالی رونی: جان تری را به قصد مصدومیت زدم!

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال انگلیس در نظر دارد که وین رونی سرمربی کنونی دربی را به خاطر صحبت های اخیرش مربوط به بازی چلسی و منچستریونایتد در سال 2006 با تنبیه مواجه کند.

به گزارش فوتبالی، رونی مدعی شده است که در آن بازی که 16 سال پیش برگزار شد، عمدا از کفش فوتبالی با میخ هایی آهنین و بلندتر از حد معمول استفاده کرده است چرا که هدفش مصدوم کردن بازیکنان حریف بوده است.

سرمربی فعلی دربی کانتی در آن بازی در منچستریونایتد بازی می کرد که می گوید که عمدا میخ های پلاستیکی کفش خود را با میخ های آهنین و بلندتر از حد معمول عوض کرده است. البته تعویض میخ ها قانونی بوده اما مشکل این جاست که هدف وی مصدوم کردن بازیکن حریف بوده است. وی اظهار داشت:" می دانستیم که آن بازی را می بازیم و آنها قهرمان لیگ می شوند. تیم بهتری بودند. میخ های آن کفش قانونی بودند اما با خودم فکر کرده بودم که اگر درگیری رخ بدهد، با خشونت تمام اقدام می کنم و سعی می کنم به بازیکن حریف صدمه بزنم. همین کار را هم کردم. جان تری مجبور شد با عصا از استادیوم خارج شود. باعث زخم شدیدی روی پایش شدم!"

صحبت های عجیب رونی باعث شده تا فدراسیون فوتبال انگلیس تصمیم بگیرد که حالا در قامت مربی با او برخورد کند. روین کین نیز پیش از این به خاطر اعتراف در کتاب بیوگرافی خود   به خطای عمدی روی آلف اینگ هالند پدر بازیکن دورتموند در یکی از بازیها با تنبیه و جریمه مواجه شده بود.
4125