بازگشت گلر ۴۲ ساله مس به زمین در سامرای عراق!

بازگشت گلر ۴۲ ساله مس به زمین در سامرای عراق!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه سامرا عراق نور صبری را بعنوان دروازه‌بان جدید خود معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، نور صبری با وجود اینکه از فوتبال خداحافظی کرده بود و به عنوان مجری ورزشی در یکی از شبکه های ماهواره ای عراق مشغول به کار شده بود، ماموریت خود را در دفاع از دروازه تیم سامرا که زیر نظر سامر سعید است، آغاز می‌کند.

بازگشت نور صبری به استادیوم ها مورد استقبال هواداران عراقی قرار نگرفت و طرفداران عراقی با توجه به پیشینه او، اعتقاد دارند که صبری شان خود را حفظ نکرده است. برخی از آنهاخواستند که باتوجه به نمایش‌های ضعیف کنونی، از این تیم کنار برود و «به تاریخ فوتبالش توهین» نکند.

با این حال صبری این انتقادات را رد کرد و تایید کرد که به خوبی از کاری که انجام می‌دهد آگاه است و می‌تواند با تیم سامرا سطح خوبی داشته باشد و از دروازه خود در مرحله دوم لیگ عراق دفاع کند.

لازم به ذکر است صبری به عنوان متحرک ترین بازیکن عراقی در میان تیم های عراقی به شمار می‌رود زیرا او در طول دوران فوتبالش حدود 17 تیم از جمله؛ الکاظمیه، الزورا، الطلبه، نیروی هوایی، پلیس، دهوک، النفط، نجف، نفط الوسط، منا و ... حضور داشته است. او همچنین به صورت حرفه ای در لیگ ایران و همچنین در لیگ عربستان بازی کرد.

7474