لغو دیدار زارع باتری سنندج و سارگل بوشهر/ جنوبی‌ها از جدول لیگ برتر کنار گذاشته می شوند؟

لغو دیدار زارع باتری سنندج و سارگل بوشهر/ جنوبی‌ها از جدول لیگ برتر کنار گذاشته می شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، سارگل بوشهر در مصاف با زارع باتری سنندج حاضر نشد تا این دیدار به دلیل غیبت دختران بوشهر در ملک‌نیا سنندج لغو شود.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، ظهر امروز وارد هفته نهم خود شد و زارع باتری در ورزشگاه ملک‌نیا سنندج میزبان سارگل بوشهر بود.

شاگردان فاطمه صادقی برای حضور در میان بالای جدولی‌ها نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشتند و پیش‌بینی بازی راحتی مقابل قعرنشین جدول را هم می‌کردند.

سارگل که فصل اخیر مشکلات متعدد مدیریتی و حمایتی را پیش‌روی خود داشت، با یک امتیاز در رده یازدهم جدول دوازده تیمه لیگ قرار گرفت و تنها نسبت به ملی‌پوشان شهرکرد عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت.

شروع ضعیف سارگل در لیگ چهاردهم با دلسرد شدن مدیران و مسئولین فوتبالی بوشهر همراه بود و افراد سعی داشتند با تغییر نام باشگاه و انتقال بازی‌ها از بوشهر به گناوه تصمیمات جدیدی در خصوص مدیریت این تیم بگیرند.

اوضاع نا به سامان سارگل صدای بازیکنان این تیم را هم درآورد؛ تا جایی که فاطمه حسنی به عنوان کاپیتان این تیم، اظهار داشت که سقوط در انتظار بوشهری‌هاست و امید صدها دختر در معرض نابودی قرار گرفته است.

در هفته های نخست با وضعیت ناپایدار سارگل، زمزمه‌هایی مبنی بر انصراف این تیم از لیگ برتر هم به گوش رسید و این باشگاه با عدم حضور در دیدار مقابل هیأت فوتبال البرز در هفته ششم به شایعات قوت بخشید.

اما پس از آن این باشگاه در هفته‌های هفتم و هشتم مقابل ذوب آهن و شهرداری سیرجان متحمل شکست‌های سنگینی شد و اکنون با امتناع از سفر به کردستان و غیبت در بازی مقابل زارع باتری در هفته نهم باید این تیم را حذف شده از جدول لیگ برتر دانست.

البته باید در این خصوص منتظر رأی نهایی سازمان لیگ فوتبال بانوان بود و مهم تر آنکه اگر این تیم از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشته شود، تکلیف نتایج 8 هفته قبلی و جدول به روز شده‌ی لیگ با یازده تیم دستخوش چه تغییراتی خواهد شد؟

لازم به ذکر است که تیم کیان نیشابور و ملی‌پوشان شهرکرد نیز که نخستین فصل حضور خود را در لیگ برتر فوتبال ایران تجربه می‌کنند ، با مشکلات متعدد حمایتی و امکاناتی دست به گریبان است و زمزمه‌هایی مبنی بر انصراف این دو باشگاه از لیگ برتر شنیده می‌شود.

1377