درخواست کی‌روش برای جدایی از مصر!

درخواست کی‌روش برای جدایی از مصر!

پایگاه خبری فوتبالی- سنگربان سابق تیم ملی مصر مدعی شد که کارلوس کی‌روش از رئیس فدراسیون فوتبال مصر خواسته است بعد از شکست برابر سنگال، این تیم را ترک کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، احمد شوبیر سنگربان سابق تیم ملی مصر و کارشناس برنامه های تلویزیونی این کشور مدعی شد که کارلوس کی روش پس از شکست تیم ملی مصر برابر سنگال در فینال جام ملت های آفریقا، به رئیس فدراسیون فوتبال این کشور پیشنهاد داده است تا از سمت خود کنار برود.

احمد شوبیر که در برنامه تلویزیونی "به وقت ورزشگاه" از شبکه آن‌تایم اسپورت مصر حضور پیدا کرده بود، با اعلام این موضوع گفت: کارلوس کی روش پس از باخت مقابل سنگال، با جمال علام رئیس فدراسیون فوتبال مصر به گفتگو پرداخت و به او گفت که اگر رئیس فدراسیون فدراسیون بخواهد، او از سمت خود کناره گیری می کند و حتی بند جریمه فسخ یک طرفه قراردادش را نیز از آنها مطالبه نخواهد کرد.

شوبیر همچنین در پایان صحبت های خود تأکید کرد که جمال علام رئیس فدراسیون فوتبال مصر تمایل کی روش برای جدایی را رد کرده و به حمایت از سرمربی تیم ملی این کشور پرداخته است. او به کی روش اعلام کرده است که نسبت به کار این سرمربی اعتماد دارد و از تیم ملی مصر تا زمان برگزاری مرحله مقدماتی جام جهانی و دیدار با سنگال حمایت خواهد کرد. 

پس از شکست تیم ملی مصر، شایعاتی مبنی بر پایان همکاری با کارلوس کی روش در رسانه های این کشور مطرح شد. عامر حسین یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال مصر تمامی این اخبار را نادرست اعلام کرد و گفت که فدراسیون فوتبال یک ماه قبل از برگزاری دو دیدار حساس مقابل سنگال از مرحله مقدماتی جام جهانی تصمیمی به تغییرات روی نیمکت تیمش ندارد.

۴۱۵۴