ماجرای تمدید قرارداد مدافع اخراجی گل‌محمدی با پرسپولیس

ماجرای تمدید قرارداد مدافع اخراجی گل‌محمدی با پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- چرا سرمربی پرسپولیس در ابتدای فصل با تمدید قرارداد مهدی شیری موافقت کرد؟

به گزارش فوتبالی، یک روز پس از شکست پرسپولیس در سوپرجام مقابل فولاد، یحیی گل‌محمدی با ارسال نامه‌ای به باشگاه، اعلام کرد که دیگر نیازی به مهدی شیری ندارد.

نکته جالب اینکه یحیی در ابتدای فصل نیز تمایلی به تمدید قرارداد مدافع راست این باشگاه نداشت و پس از منتفی شدن جذب مهره‌های مدنظر او، سرمربی قرمزها مجبور شد تا قرارداد مهدی شیری را تمدید کند و او در پرسپولیس ماندگار شود.

سرمربی پرسپولیس در پست مدافع راست به دنبال جذب مهدی تیکدری از تراکتور و مرتضی منصوری از سپاهان بود  اما گل گهر با پرداخت 11 میلیارد تومان رضایت‌نامه تیکدری را از تراکتور گرفت و سپاهان هم با حضور مرتضی منصوری در پرسپولیس مخالفت کرد. 

قرمزها همچنین فرشاد محمدی‌مهر را نیز مدنظر داشتند و گل‌محمدی صحبت‌های ابتدایی را نیز با این بازیکن انجام داده بود اما برخی اخبار حاکی از آن است که محمدی‌مهر در صورتی به پرسپولیس می‌آمد که میثم تیموری هم همراه او به تهران برگردد اما این موضوع مورد موافقت سرمربی پرسپولیس قرار نگرفت تا حضور محمدی‌مهر هم در پرسپولیس منتفی شود. 

در ادامه با توجه فرصت کم پرسپولیس برای ارسال لیست مسابقات آسیایی جهت حضور در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و بازی مقابل استقلال تاجیکستان، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت که با تمدید قرارداد شیری موافقت کند.

شیری آخرین نفری بود که با تایید نهایی یحیی راهی باشگاه شد و قراردادش با پرسپولیس را تمدید کرد.

مهدی شیری که در فصل هجدهم  و آخرین فصل حضور برانکو در لیگ برتر از پیکان به پرسپولیس آمد تا جانشین صادق محرمی شود، به جز مقطعی کوتاه، هیچوقت نتوانست بازیکنی شود که که خیال کادر فنی و هواداران پرسپولیس را به طور کامل از داشتن یک مدافع راست ایده‌ال راحت کند.

7655