بنگر: خنده‌دار است که می‌گویند پرسپولیس ضعیف شده است/ تمرکز کادر فنی روی داشته‌هایش باشد

بنگر: خنده‌دار است که می‌گویند پرسپولیس ضعیف شده است/ تمرکز کادر فنی روی داشته‌هایش باشد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که وقتی شرایط برای جذب بازیکنان جدید وجود ندارد، تمرکز کادر فنی باید روی داشته‌هایش باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محسن بنگر در خصوص شکست پرسپولیس در سوپرجام برابر فولاد گفت: هر دو تیم دنبال قهرمانی در این جام بودند که در نهایت فولاد به هدفش رسید و این قهرمانی را به جواد نکونام، مجموعه فولاد و مردم خوزستان تبریک می‌گویم. پرسپولیس دیگر نباید به این بازی فکر کند و مسئله مهم این است که تمرکز این تیم روی بازی‌های لیگ برتر باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که «از نظر شما پرسپولیس چه مشکلی دارد؟» عنوان کرد: پرسپولیس چند بازیکن مهم را از دست داد و پیدا کردن جانشین برای آنها سخت بود و در ادامه هم عیسی آل‌کثیر مصدوم شد. پرسپولیس در فاز تهاجمی نیاز به تقویت دارد و امیدوارم باشگاه چند بازیکن را جذب کند.

بنگر در خصوص صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس که گفته گل‌محمدی بازیکنان فیکس تیم‌های دیگر را می‌خواهد، اظهار داشت: در نقل و انتقالات زمستانی معمولاً تیم‌ها به سختی بازیکن خودشان را می‌فروشند و تمرکز کادرفنی پرسپولیس باید روی بازیکنان فعلی و داشته‌هایش باشد چون شاید امکان جذب بازیکن جدید فراهم نباشد. این را هم باید بگویم که توقع از بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس بیشتر از اینها است و آنها باید تفاوت خودشان را با دیگران نشان دهند.

وی در ارتباط با اینکه آیا پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد، خاطرنشان کرد: خنده‌دار است که برخی می‌گویند پرسپولیس ضعیف شده است. اگر پرسپولیس ضعیف است پس چگونه فقط سه  امتیاز کمتر از استقلال دارد؟ استقلال 2 امتیاز را بیرون از زمین گرفت و قطعاً پرسپولیس می‌تواند این اختلاف امتیازی را جبران کند.

۴۱۵۴