ایده پیولی برای جایگزینی تئو هرناندز محروم در دیدار برابر سمپدوریا

ایده پیولی برای جایگزینی تئو هرناندز محروم در دیدار برابر سمپدوریا

پایگاه خبری فوتبالی - مشکل اساسی روسونری برای دیدار آینده با سمپدوریا در پست دفاع کناری سمت چپ می‌باشد و منابع ایتالیایی به بررسی راه‌های موجود برای رفع این مشکل در این دیدار پرداخته اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه میلان نیوز ایتالیا، هر چند که تئو هرناندز برای دیدار روسونری برابر لاتزیو از مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا محروم نمی باشد اما در دیدار برابر سمپدوریا از هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا (به دلیل دریافت کارت قرمز عمدی در دربی) محروم خواهد بود.

طبق این گزارش، این منبع ایتالیایی بر این باور است که استفانو پیولی قصد دارد تا از داویده کالابریا در سمت چپ خط دفاعی برای جایگزینی تئو هرناندز استفاده کند؛ راه حلی که پیش از این هم مورد استفاده قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که فوده بالو توره تنها گزینه تخصصی استفانو پیولی برای به کار گیری در پست دفاع کناری سمت چپ تیم محسوب می شود اما او طی دو هفته اخیر تنها پس از دقایقی ورود به زمین مسابقه برای تیم ملی سنگال با مشکل مصدومیت روبرو شد.

در این سناریو، با توجه به بازگشت فیکایو توموری در دیدار برابر سمپدوریا برای دفاع کناری راست از الساندرو فلورنتزی یا پیر کالولو استفاده خواهد شد.

9404