بازیکن گربه‌آزار لیگ انگلیس هو شد

بازیکن گربه‌آزار لیگ انگلیس هو شد

پایگاه خبری فوتبالی - کورت زوما با واکنش تندی از جانب هواداران وستهام مواجه شد چرا که دیوید مویس سرمربی این تیم به شکل غیرمنتظره ای از او در ترکیب اصلی مقابل واتفورد استفاده کرد.

به گزارش فوتبالی، اخیرا ویدیویی از زوما منتشر شده بود که نشان می داد مدافع 27 ساله وستهام به گربه ای در خانه اش چک و لگد می زند. این فیلم توسط یوان برادر زوما منتشر شده بود که فیلمبردار در حال خندیدن به گربه آزاری بود. 

هواداران در ورزشگاه لندن در بازی با واتفورد نشان دادند که چقدر از رفتار ناخوشایند این بازیکن عصبانی هستند. در حقیقت هر بار که زوما صاحب توپ می شد، با صدای سوت شدید هواداران مواجه می شد.

باشگاه وستهام رفتار کورت زوما را محکوم کرده بود و اعلام کرده بود که کمیته انضباطی باشگاه به این  پرونده رسیدگی خواهد کرد.  این باشگاه اعلام کرده بود که با کورت صحبت کرده اند و هر گونه اقدامات خشونت آمیز علیه  حیوانات را محکوم می کنند.

زوما با 29.8 میلیون پوند از چلسی به وستهام ملحق شده بود که در عذرخواهی از رفتارش گفته بود:" می خواهم به خاطر کاری که کردم، عذرخواهی کنم. توجیهی برای رفتار من وجود ندارد و صادقانه می گویم که پشیمان هستم. از هر کسی که به خاطر این ویدیو ناراحت شده، عذرخواهی می کنم. باید اعلام کنم که حال هر دو گربه ما خوب است و سلامت هستند. کل خانواده آنها را دوست دارند و این برخورد یک رفتار ناگهانی بود که دیگر تکرار نخواهد شد."

4125