هدایای جالب برای قهرمانی سنگال: از پول نقد تا قطعه زمین!

هدایای جالب برای قهرمانی سنگال: از پول نقد تا قطعه زمین!

پایگاه خبری فوتبالی - حضور در ایتالیا و قهرمانی یورو با حضور در سنگال و قهرمانی جام ملت های آفریقا کاملا متفاوت است.

به گزارش فوتبالی، هر بازیکن تیم ملی ایتالیا به خاطر قهرمانی یورو 250 هزار یورو پاداش گرفت اما حالا پاداش های ملی پوشان سنگال نیز مشخص شده است. در حقیقت دولت سنگال به علت مشکلات مالی سعی کرده که با اهدای قطعه زمین قهرمانان کشورش را خوشحال کند.

سنگال توانست با غلبه بر مصر  در ضربات پنالتی برای اولین بار در تاریخش فاتح جام ملت ها شود. آنها با استقبال بسیار گرمی در داکار مواجه شدند و حتی مقامات دولتی سفر مقامات کشور کومور را لغو کردند. کل اردوی سنگال شامل بازیکنان، کادر فنی، مدیران و پرسنل تیم که 60 نفر بودند، نشان ملی شیر را از دست مقامات این کشور دریافت کردند.

از سویی هر عضو تیم ملی سنگال مبلغ 75 هزار یورو پاداش گرفت که با توجه به مشکلات مالی این کشور مبلغ قابل توجهی است. از طرفی هر کدام از اعضا، قطعه زمینی به مساحت 200 متر مربع را در شهر داکار و قطعه زمین دیگری به ابعاد 500 متر مربع را در شهر جدید دیامنیادو دریافت کردند. شهر دیامنیدو در آینده کشور سنگال نقش مهمی دارد و در آن جا اخیرا یک استادیوم و تجهیزات ورزشی مدرن ساخته شده گرفته است. ترکیب سنگال را ستارگان جهانی نظیر مانه، مندی، گوئی و کولیبالی تشکیل می دهند و حالا هدفشان غلبه دوباره بر مصر و صعود به جام جهانی 2022 است.

4125