ناظمی: تیم شهرکرد ترجیح داد به جای انصراف با خاتون بم بازی کند

ناظمی: تیم شهرکرد ترجیح داد به جای انصراف با خاتون بم بازی کند

پایگاه خبری فوتبالی- مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال می‌گوید: تیم شهرکرد تازه از لیگ دسته یک صعود کرده و ترجیح داد به جای انصراف بازی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، گلاره ناظمی درخصوص نتایج پرگل 17 بر صفر تقابل تیم‌های خاتون بم با ملی‌پوشان شهرکرد، گفت: درست است نتیجه روی کاغذ اختلاف بسیاری دارد، اما تیم ملی‌پوشان شهرکرد از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده است و قطعا توقعی نیست با تیمی که مدعی کسب عنوان قهرمانی است رقابت نزدیکی داشته باشد.

وی به جسارت تیم ملی‌پوشان شهرکرد اشاره کرد که به جای انصراف برابر مدعی عنوان قهرمانی بازی کرد و افزود: درست است که نتیجه بازی دو تیم خاتون بم و ملی‌پوشان شهرکرد پرگل بوده است، اما آنها جلوی تیم پر ادعایی مثل خاتون بم بازی کرده و مثل خیلی از تیم‌های دیگر ترجیح نداده که بازی نکنند و نتیجه 3 بر صفر شود. پس همین اینکه ترجیح داده بازی کند خیلی ارزشمند است.

مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال مقایسه دو تیمی که از لحاظ شرایط، تجربه و ترکیب متفاوت هستند را درست ندانست و اظهار داشت: تیمی که از لیگ دسته یک صعود کرده است و با تیمی که مهره‌های ملی‌پوش دارد قیاس جالبی نیست به هر روی برخورد کردن تیم‌های بالا و پائین جدول و رقابت با هم اجتناب ناپذیر است و فکر می‌کنم دلیل نتایج پرگل دو تیم خاتون بم و شهرداری سیرجان در تقابل با حریفان‌شان همین بوده است.

وی همچنین تقابل تیم‌های بالا و پائین جدول را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: باید به نکته مثبتش نگاه کنیم که علیرغم مشکلاتی که داشت ترجیح داد بازی برابر تیم بزرگ را تجربه کند. ملی‌پوشان شهرکرد می‌توانست مثل خیلی از تیم‌ها که به هزینه و نتیجه پرگل فکر می‌کنند و انصراف دهد که اگر انصراف دهند خیلی‌ها انتقاد می‌کنند که چرا انصراف داده و جلوی حریفان خود بازی نکرده است و اگر انصراف نداده و گل زیادی دریافت کنند متهم می‌شوند که چرا گل زیادی دریافت کرده‌اید. 

ناظمی در پایان بر این نکته تاکید کرد که نباید تیم‌های فوتبالی مثل ملی پوشان شهرکرد را قضاوت کرد و افزود: فکر می‌کنم تیم‌هایی که در لیگ برتر امسال ما حضور دارند نباید جوری قضاوت شان کنیم که دلسرد شوند آنها قطعا آینده خوبی دارند. این تیم، تیم بسیار جوانی است و از بازیکنان آکادمی خودشان استفاده می‌کنند که فکر می‌کنم تجربه خوبی کسب کردند و اگر حمایت بیشتری شوند و ساختار خود را حفظ کنند در سال‌های آینده می‌توانند شرایط بهتری داشته باشند.

۴۱۵۴