گلزن نراتزوری برابر رم: هرچه بیشتر بازی کنم، احساس بهتری دارم

گلزن نراتزوری برابر رم: هرچه بیشتر بازی کنم، احساس بهتری دارم

پایگاه خبری فوتبالی- زننده گل دوم اینتر مقابل رم در جام حذفی ایتالیا، علاقه خود به حضور بیشتر در ترکیب نراتزوری را بازگو کرد.

به گزارش فوتبالی، الکسیس سانچز پس از گلزنی با یک ضربه خیره‌کننده در پیروزی مقابل رم در کوپا ایتالیا، مجددا تمایل خود برای بازی منظم‌تر در ترکیب نراتزور را عنوان و تاکید کرد که اینتر در دربی نمایش بهتری نسبت به حریف هم‌شهری داشت.

گل اول ادین ژکو روی پاس پریشیچ در ثانیه 90 مسابقه و ضربه استادانه الکسیس سانچز در دقیقه 68، پیروزی 2-0 در ورززشگاه سن‌سیرو را برای اینتر به ارمغان آورد.

این بازی می‌توانست بازهم گل داشته باشد، که ضربه نیکولو بارلا و اشتباه دنیلو دی‌آمبروزیو که می‌توانست یک گل‌به‌خودی را ثبت کند، با واکنش دروازه‌بانان دو تیم به گل ختم نشد.

این نتیجه‌ای بود که شاگردان اینزاگی پس از شکست 2-1 روز شنبه در دربی دلامادونینا کسب کردند.

الکساس سانچز پس از پایان بازی به اسپورت مدیاست گفت:

"می‌دانیم که دربی بهتر بودیم، اما این درسی بود برای اینکه نشان دهد همیشه باید هوشیار باشیم.

ما به عنوان یک تیم، عملکرد قابل اطمینانی داریم. همه می‌دانند که رم قدرتمند است و این را امروز در زمین ثابت کردند."

الکسیس سانچز بازی امروز عصر را از ابتدا به میدان رفت، بنابراین آیا گل او نشانه‌ای بود که می‌خواهد در مقابل ناپولی نیز در سری‌آ، در ترکیب اصلی تیمش باشد؟

"من همیشه می‌خواهم بازی کنم. همیشه گفته‌ام که هرچه بیشتر بازی کنم، احساس بهتری دارم. می‌خواهم بهترین کار را برای تیم انجام دهم، اما واقعیت این است که تاثیرگذاری در 10 دقیقه و 15 دقیقه بازی کردن دشوار است."

9719