ماجرای مصاحبه‌ای به سبک سعید الصحاف که حذف شد!

ماجرای مصاحبه‌ای به سبک سعید الصحاف که حذف شد!

پایگاه خبری فوتبالی- مصاحبه عجیب سخنگوی فدراسیون فوتبال با یک سایت ورزشی پربیننده، خیلی زود از روی خروجی آن سایت حذف شد.

به گزارش فوتبالی، به جز روزنامه دولت که خبر استارت پروژه استیضاح رئیس فدراسیون فوتبال توسط اعضای هیات رئیسه را منتشر کرده بود، خبرگزاری فارس و چند سایت ورزشی دیگر هم خبری مشابه را کار کردند. انتشار این خبر باعث شد که سخنگوی فدراسیون فوتبال در مصاحبه با یک سایت خبری پربیننده، مدعی شود که اعضای هیات رئیسه فدراسیون امکان استیضاح عزیزی خادم طبق اساسنامه را ندارند و رسانه هایی که چنین تفسیری داشته اند، اشتباه کرده اند و مدیران بالادستی رسانه ها باید حواسشان به اخبار رسانه ها باشد.

البته این مصاحبه در حال وایرال شدن بود که به صورت ناگهانی از روی خروجی آن سایت پربیننده حذف شد تا مشخص شود که ادعای حسین شریفی درباره این موضوع درست نبوده است. به نظر می‌رسد سخنگوی فدراسیون فوتبال حداقل در این یک مورد، از شیوه‌ای مشابه شیوه "سعید الصحاف" وزیر اطلاع رسانی صدام استفاده کرده باشد چرا که ماده 37 اساسنامه فدراسیون فوتبال دقیقا به نکاتی که اشاره می کند که حسین شریفی برعکس آن صحبت کرده بود. شریفی اگر ماده 37 را بخواند متوجه می شود که هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌تواند رییس فدراسیون فوتبال را استیضاح کند.

لازم به ذکر است صحبتهای "سعید الصحاف" درهنگام حمله ارتش امریکا به عراق، حسابی سوژه شد و به سبک "سعید الصحاف" معروف شد چرا که الصحاف تنها کسی بود که ادعا داشت شکست امریکا قطعی است و نظامیان این کشور نمی‌توانند کاری در عراق انجام دهند و حتی هنگام ورود ارتش امریکا به بغداد هم وزیر اطلاع رسانی دولت صدام از شکست امریکایی‌ها حرف زده بود!

1984