حمله اسطوره بارسلونا به ژاوی: نباید دمبله را ببخشی

حمله اسطوره بارسلونا به ژاوی: نباید دمبله را ببخشی

پایگاه خبری فوتبالی - هریستو استویچکوف اسطوره بلغارستانی بارسلونا بار دیگر به صحبت کردن علیه عثمان دمبله وینگر فرانسوی پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، هر روز چیزهای زیادی درباره جدال بین دمبله با بلوگرانا می‌شنویم و این مهاجم یاغی در آخر حاضر به تمدید کردن قراردادش با بارسلونا، علیرغم تهدیدهای ژاوی و خوان لاپورتا نشد. گفته می‌شد که دمبله در صورت تمدید نکردن، می‌بایست تا پایان فصل روی سکوها بشیند، اما ژاوی در آخرین کنفرانس خبری خود اعلام کرد که قصد دارد تا زمانی که در بارسلونا حضور دارد، از دمبله بازی بگیرد. 

به نقل از اسپورت، این اظهارات ژاوی باعث برانگیخته شدن خشم هواداران بارسا و همچنین اسطوره‌های این باشگاه شد. استویچکوف در این باره گفت: "فکر می‌کنم حرف دمبله بسیار اشتباه بود و شما نمی‌توانید او را ببخشید. دمبله می‌داند که مردم او را حمایت نخواهند کرد . باید ذهنیتش را تغییر دهد. مشکل او این است که هیچ آشنایی با تاریخ این باشگاه بزرگ ندارد. چیزی که نظر مرا به خود جلب می‌کند، رقم پرداختی بارسا برای او نیست، بلکه اتفاقاتی است که در زمین رخ می‌دهد. عثمان سریع و گلزن است و طبعا توانایی‌های بالایی دارد، اما مشکل اصلی او، نفهمیدن ارزش‌های بارسلونا است. ژاوی نباید به او اجازه بازی کردن دوباره بدهد."

4416