گزارش‌روز؛ جيمز گارنر همان مهره‌ایست که منچستريونايتد به او نياز دارد

گزارش‌روز؛ جيمز گارنر همان مهره‌ایست که منچستريونايتد به او نياز دارد

پایگاه خبری فوتبالی - جیمز گارنر همانند فصل گذشته روزهای خوبی را با ناتينگهام فارست تجربه می‌کند.

به گزارش فوتبالی، چند هفته قبل بود که جيمز گارنر همراه با ناتينگهام فارست در دور قبلی جام حذفی، آرسنال را شکست داد. حالا هم آن ها موفق شدند تا لسترسيتی برندون راجرز را نيز از اين رقابت ها کنار بزنند.

ناتينگهام فارست و جیمز گارنر همچنان به روند خوب خود ادامه می‌دهند، آن‌ها با نتيجه ۴ بر ۱ لستر ليگ برتری را در هم کوبيدند که هافبک ۲۰ ساله شياطين سرخ موفق به ثبت يک پاس گل شد.

در حالی که طرفداران يونايتد از شکست مقابل ميدلزبرو نااميد بودند، گارنر مشغول شادی همراه با هم تيمی هايش بود، او توانست کاری را انجام دهد که هيچ کدام از بازيکنان يونايتد در اين فصل با بيش از ۱۲۰ تلاش، موفق به انجام آن نشدند؛ او از روی ضربه کرنر پاس گل داد.

ارسال گارنر توسط جو ورال، مدافع فارست به تور دروازه روباه ها چسبيد، اين تصوير تنها يکی از توانایی‌های اين هافبک ۲۰ ساله بود که می‌تواند به تيم فعلی يونايتد اضافه کند‌.

در طول اين فصل بازيکنانی مانند برونو فرناندز، الکس تلس، لوک شاو و حتی خوان ماتا برای انجام اين کار تلاش کرده‌اند اما هيچکدام موفق به ثمر بخشيدن به کرنرهای بیشمار تيم نشده‌اند.

شرم آور است که تنها تيمی که در اين فصل از کرنر منچستريونايتد به گل رسيده، اورتون است که در اولدترافورد و از روی يک ضدحمله موفق به گلزنی شد.

رالف رانگنيک بايد گارنر را برای بهبود وضعيت تقريباً اسفناک خط هافبک در طول تعطيلات بازی‌های ملی ژانويه به يونايتد بازمی‌گرداند.

ارسال های گارنر از روی کرنر توانایی قابل توجهی است که کيفيت پاس‌های او را نشان می‌دهد، توانایی ای که اغلب در طول بازی نيز می‌تواند به خلق موقعيت تيم کمک کند.

يونايتد گزينه‌های زيادی در خط هافبک ندارد و گارنر بازيکنی است که باشگاه بايد او را جايگزين نمانيا ماتيچی کند که در حال حاضر ۳۳ ساله است.

با کسب دو پيروزی در جام حذفی مقابل آرسنال و لستر، گارنر نشان داده که يکی از ارکان اصلی اين برتری‌ها برای ناتينگهام فارست است.

زمانی که اين جوان به اولدترافورد بازگردد، يک پيش فصل بزرگ در انتظار او خواهد بود و اين بار او شايسته يک فرصت مناسب است.

او واقعاً در طول چند ماه گذشته برای فارست فوق‌العاده عمل کرده و با توجه به قرعه بعدی آن‌ها در جام حذفی مقابل هادرزفيلد تاون، گارنر می‌تواند به زودی تيمش را در دور چهارم جام حذفی ببيند.

9404