می‌خواستم مثل رونالدو باشم

می‌خواستم مثل رونالدو باشم

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو هافبک دفاعی تنومند رئال مادرید فاش کرد که دوست داشت سبک بازی‌اش مثل رونالدو نازاریو و روماریو باشد. 

به گزارش فوتبالی، کاسمیرو در چند فصل گذشته یکی از ارکان اصلی لوس بلانکوس در فتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا بوده است. او به همراه تونی کروس و لوکا مودریچ، مثلث درخشانی در مرکز میدان تشکیل داده‌اند و نمی‌توان تاثیر آن‌ها را در قهرمانی پرتعداد رئال مادرید در دهه گذشته انکار کرد. 

کاسمیرو در گفت و گویی با مجله پننکا گفت: "می‌خواستم مثل رونالدو یا روماریو باشم و حتی بعضی‌ها می‌گفتند که مثل رونالدو بازی می‌کنم. دیگران می‌خواستند مثل این دو یا ببتو باشند. من همیشه طرفدار بزرگ فوتبال و همچنین کوچک‌ترین بازیکن تیم بودم. اگر من در ساعت 5 عصر بازی داشتم، حوالی ساعت 1 به استادیوم می‌رفتم تا ببینم تیمی نیاز به یک بازیکن در هر پستی دارد یا خیر. بازی کردن در پست‌های مختلف برای من کار سختی نبود. فوتبال بازی بسیار زیبایی است و برای من فرقی ندارد در کدام قسمت از زمین بازی کنم. همیشه از این بازی لذت برده‎ام."

"آیا بازیکن بسیار خشنی هستم؟ این چیزها برایم اهمیتی ندارند، چون آمار و ارقام همه چیز را نشان می‌دهند. من در لباس رئال مادرید فقط دو بار اخراج شدم."

4416