عصبانیت رانگنیک از فعالیت‌های بازیکنان منچستریونایتد در شبکه‌های مجازی

عصبانیت رانگنیک از فعالیت‌های بازیکنان منچستریونایتد در شبکه‌های مجازی

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد از بازیکنانش خواست که اگر مشکلی با او یا فرد دیگری دارند، به جای بیان کردن آن در شبکه‌های مجازی، مستقیما به او یا باشگاه مراجعه کنن. 

به گزارش فوتبالی، در هفته‌های گذشته بازیکنانی مثل آنتونی مارسیال و جسی لینگارد از اینستاگرام به عنوان یک تریبون برای بیان کردن انتقاداتشان نسبت به رانگنیک استفاده کردند و این موضوع خشم سرمربی آلمانی را برانگیخته. رانگنیک چند وقت پیش ادعا کرد که مارسیال درخواست بازی برای شیاطین سرخ را رد کرده، اما این مهاجم فرانسوی با انتشار استوری در اینستاگرام جواب او را داد. همچنین لینگارد نیز با انتشار یک پست در اینستاگرامش، اعلام کرد که باشگاه او را مجبور به خانه نشینی کرده است. 

به نقل از مارکا، این مسائل باعث شده تا قدرت رانگنیک در رختکن من یونایتد زیر سوال برود. حالا او در این باره گفت: "بهتر است که این مسائل پشت درهای بسته و بدون حضور فرد سومی حل شود. من هیچ وقت خبری را از شبکه‌های مجازی نخوانده‌ام، چون هیچ حساب کاربری ندارم. وقت کافی نیز برای ورود به اینستاگرام و توئیتر ندارم. پس بهتر است که همیشه به صورت مستقیم با بازیکن حرف بزنم. شاید من از نسل متفاوتی هستم و آدم‌های هم سن من، با این چیزها بزرگ نشدند."

4416