هافبک جوان بارسلونا هدف نقل و انتقالاتی یورگن کلوپ

هافبک جوان بارسلونا هدف نقل و انتقالاتی یورگن کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بازیکنان جوانی که در این فصل در بارسلونا حضور دارند، در حال تبدیل شدن به هدف نقل و انتقالاتی سایر تیم های بزرگ اروپایی هستند چرا که برخی از آن ها عملکرد خوبی در این فصل داشته اند و نشا داده اند که بازیکنان قابل اعتمادی هستند.

به گزارش فوتبالی، گاوی یکی از بازیکنانی است که در این فصل فرصت بازی در بارسا را به دست آورده است و از زمان آمدن ژاوی، اعتماد به او بیشتر هم شده است به طوری که ژاوی هرناندز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید هم به او میدان داد و گاوی توانست گل دوم بارسا را به ثمر برساند و با داشتن تنها 17 سال سن نام خود را میان گلزنان بارسلونا درج کند.

اکنون به گفته روزنامه اسپورت، پابلو گاویریا که به گاوی مشهور است، تبدیل به هدف نقل و انتقالاتی یورگن کلوپ و باشگاه لیورپول شده است و آن ها به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن جوان هستند. قرارداد فعلی گاوی با بارسلونا در سال 2023 به پایان می‌رسد و بند خروج این بازیکن 50 میلیون یورو است و باید دید که چه اتفاقاتی پیرامون گاوی رخ خواهد داد و بارسا تصمیم به حفظ این بازیکن می گیرد یا آینده او در جایی دیگر رقم خواهد خورد.

1470