توصیف مهاجم سوئدی از زبان سرمربی میلان/ ابراهیممویچ مانند شیری در قفس

توصیف مهاجم سوئدی از زبان سرمربی میلان/ ابراهیممویچ مانند شیری در قفس

پایگاه خبری فوتبالی- روسونری فردا شب در یک‌چهارم نهایی جام حذفی به مصاف لاتزیو می‌رود.

به گزارش فوتبالی، باوجود درخشش ژیرو مقابل اینتر، استفانو پیولی پیش از دیدار جام حذفی مقابل لاتزیو به توصیف مهاجم سوئدی تیمش پرداخت و گفت: "ابراهیموویچ احساس می‌کند شیری در قفس است".

به نقل از لاگاتزتا دلواسپورت، ابراهیموویچ درحال حاضر با مصدومیت تاندون آشیل روبروست و بازی مقابل تیم مائوریتزو ساری را از دست خواهد داد. زمان پایان بهبودی ابراهیمیوویچ همچنان نامشخص است.

اولیویه ژیرو روز شنبه به‌جای زلاتان ابراهیموویچ در ترکیب میلان قرار گرفت و با درخشش خود در نیمه دوم، زمینه بازگشت میلان و پیروزی 2-1 در دربی دلامادونینا را فراهم کرد.

پیولی در مصاحبه با اسپورت‌مدیاست:

"زلاتان شیری متحول شده است. او همواره انگیزه و جاه‌طلبی لازم برای کمک‌کردن به تیم در زمین را دارد. بنابراین امیدوار است که به‌زودی به میادین برگردد. زلاتان را فردا در اختیار نداریم و برای بازی‌های بعد نیز باید منتظر ماند.

ژیرو ارزش خود را در زمین ثابت می‌کند و آنچه از او خواسته می‌شود را انجام می‌دهد. او یک فوتبالیست و یک انسان فوق‌العاده است. فوتبالیستی قوی که کمک مهمی به تیم ما می‌کند.

ما حس رضایت داریم زیرا بازی مهمی را بردیم، اما می‌دانیم که راه هنوز طولانی است. 45 امتیاز در دسترس است و 15 بازی باقی مانده‌است. ما همچنان در رتبه فصل گذشته خود قرار داریم و می‌دانیم که کار زیادی برای انجام دادن باقی‌است."

پیولی در رابطه با حریف فردا شب تیمش اضافه کرد:

"آن‌ها مربی بسیار خوب و بازیکنان باکیفیتی دارند. ساختار تهاجمی آن‌ها با لوئیز آلبرتو، میلینکوویچ-ساویچ، ایموبیله، زاکانی، فیلیپه اندرسون و پدرو قدرتمندتر است. ما باید در دفاع تمرکز داشته باشیم تا فرصتی برای ضربه‌زنی به حریف داشته باشیم."

9719