پیام بانمک کروس به آلابا: دمپایی‌های پدربزرگم را پس بده!

پیام بانمک کروس به آلابا: دمپایی‌های پدربزرگم را پس بده!

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک رئال مادرید معمولا کنایه های سنگینی به دیگران در شبکه های اجتماعی می زند و به نظر می رسد که این بار نوبت هم تیمی سابقش در بایرن مونیخ بود که از تیغ تیز کنایه های وی در امان نماند.

به گزارش فوتبالی، تونی کروس عادت دارد تا در شبکه های اجتماعی با متلک هایش دیگران را  دست بیاندازد و معمولا وقتی هم تیمی هایش تصاویری را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند با آنها شوخی می کند.حالا نوبت داوید آلابا بود که با کنایه تونی مواجه شود. داوید از زمان حضور در بایرن مونیخ، بازیکن آلمانی را می شناسد که اخیرا تصویری از خودش در حیاط خانه اش منتشر کرده که البته به نظر می رسد که نوع لباس پوشیدنش به دستمایه شوخی های کروس تبدیل شده است. تونی در پیامی برای آلابا نوشته است:" سریعاً دمپایی های پدربزرگم را پس بده!"

البته آلابا به نظر می رسد که از شوخی هم تیمی اش ناراحت نشده و سعی کرده با جنبه باشد و در جواب، ایموجی یک چاقو را منتشر کرده و جواب داده است:" دیگر نمی توانم تحمل کنم، فردا در تمرین منتظرت خواهم بود!"

البته این اولین باری نیست که کروس بازیکنی از رئال مادرید را دست می اندازد. به طور مثال وقتی که لوکاس وازکز به ده میلیون دنبال کننده در اینستاگرام رسیده بود، اعلام کرد که به قید قرعه به هوادارانش ده پیراهن هدیه می دهد که کروس در جوابش نوشته بود:"نمی خواهمش، ممنون!"

4125