آتش جنگی که لوئیز دیاز بین تاتنهام و لیورپول روشن کرد/ هایجک یا قاپیدن؟!

آتش جنگی که لوئیز دیاز بین تاتنهام و لیورپول روشن کرد/ هایجک یا قاپیدن؟!

پایگاه خبری فوتبالی - با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی و به اتمام رسیدن مهلت قانونی جابه‌جایی و انتقال بازیکنان بین باشگاه‌های اروپایی، تکلیف آخرین خرید و فروش‌ها در بازار ژانویه 2022 نیز مشخص شد اما دو باشگاه انگلیسی لیورپول و تاتنهام بر سر به خدمت گرفتن یک بازیکن با يکديگر به اختلافی برخوردند که به نظر می‌رسد ماجرای این اختلاف در آینده نیز ادامه‌دار خواهد بود!

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اتلتیک چاپ کشور انگلستان‌، مدیریت باشگاه تاتنهام هاتسپر روزها و هفته‌ها در حال رایزنی و گفت‌وگو با مقامات باشگاه پورتوی پرتغال برای به خدمت گرفتن و انتقال‌ لوئیز دیاز به لندن بود و ژرژ مندس، حلقه اتصال این دو باشگاه به يکديگر محسوب می‌شد. در این میان، مدیران باشگاه تاتنهام هاتسپر نیز با خود این بازیکن به توافقاتی دست یافتند اما حضور لوئیز دیاز ملی‌پوش در اردوی تیم ملی فوتبال کشورش کلمبیا در تعطیلات ملی و فیفادی، موضوع رسیدن دو طرف ماجرا به توافقات کامل را به تأخیر انداخت.

به دنبال این ماجراها، مدیریت دیگر باشگاه انگلیسی یعنی لیورپول نیز در حال رصد کردن و تحت نظر گرفتن شرایط لوئیز دیاز و تاتنهامی ها بود. در شرایطی که مدیریت باشگاه تاتنهام هاتسپر توانسته بود که بعد از روزها و هفته‌ها مذاکرات پیچیده و فشرده، سرانجام در ارتباط با قیمت فروش پیشنهادی مقامات باشگاه پورتو برای انتقال لوئیز دیاز از آن‌ها یک تخفیف اساسی و چشمگیر بگیرد و هزینه نهایی این انتقال را به شکل‌ تعجب‌آوری از مبلغی به رقم ۶۶.۸ میلیون پوند تا مبلغی به رقم ۳۷.۶ میلیون پوند کاهش دهد، ناگهان مقامات باشگاه لیورپول دقیقاً با چنین پیشنهادی وارد این بازی و رقابت برای در اختیار گرفتن بازیکن کلمبيایی شدند و بعد از گرفتن رضایت شخصی خود بازیکن، لوئیز دیاز را از پرتغال به آنفیلد در شهر بندری لیورپول بردند! يعنی در حقیقت این ماجرا، مدیران باشگاه تاتنهام قیمت انتقال این بازیکن را پایین آوردند و تخفیف درشت گرفتند ولی این مدیران باشگاه لیورپول بودند که سرانجام لوئیز دیاز را جذب کرده و به جای این که به لندن برود، با خود به بندر لیورپول بردند!

به دنبال این اتفاقات عجیب، حالا از دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام هاتسپر که از این شرایط و اقدام مقامات ليورپولی بسیار عصبانی شده بود، خبر می‌رسد که رابطه مناسب او با گروه FSG در آستانه فروپاشی و از بین رفتن است که این موضوع، خود به تنهایی موجبات ضرر و زیان بسیار هنگفت و سنگینی را برای رئیس تیم لندنی و خود باشگاه تاتنهام فراهم خواهد آورد.

به نظر می‌رسد که به واسطه مجموعه این اتفاقات و حوادث و حاشیه‌ها، به احتمال فراوان دوره‌ای از دشمنی را میان این دو باشگاه انگلیسی آغاز کرده باشد که ترتیب دادن اقدامات تلافی‌جویانه مشابه یا حتی غیر مشابه با اقدام ليورپولی ها توسط تاتنهامی ها، شاید تنها یک برگ از برگ‌های دفتر دشمنی جدید میان دو تیم لندنی و ليورپولی باشد.

9404