رکورد جهانی کارت زرد و قرمز در گودبای پارتی اکبریان!

رکورد جهانی کارت زرد و قرمز در گودبای پارتی اکبریان!

پایگاه خبری فوتبالی- داور دیدار سوپرجام فوتبال ایران در روزی که آخرین قضاوت خود را انجام می‌داد بارها و بارها دست به جیب شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حساسیت دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در بازی سوپرجام فوتبال ایران آن‌قدر زیاد بود که داور بازی را بارها و بارها مجبور به استفاده از کارت‌های زرد و قرمز به بازیکنان و عوامل دو تیم کرد. 

در حالی‌که نیمه اول بازی دو تیم با یک گل به سود فولادی‌ها به پایان رسید و بازی آرامی را هم بین دو تیم شاهد بودیم از آغاز نیمه دوم اوضاع به‌گونه‌ای دیگر رقم خورد و لحظه‌ای نبود که داور میدان را در حال دویدن به سمت یکی از بازیکنان و یا مربیان حاضر در زمین و خارج از زمین نبینیم، اتفاقی که با دقیقه به دقیقه گذشت زمان، بیشتر هم می‌شد؛ طوری‌که اگر بگوییم برای پیدا کردن آمار دقیق کارت‌های داده شده توسط داور، تنها باید به گزارش داور بازی رجوع کرد، بیراه نگفته‌ایم! 

البته در همان نیمه اول رضا اسدی و علی شجاعی (34) از پرسپولیس کارت گرفتند و محمد آبشک (41) و ساسان انصاری (35) نیز یک اخطار دریافت کرد.

اکبریان هم‌چنین دو بازیکن از زمین را در دو زمان مختلف از بازی اخراج کرد؛ مهدی شیری (62) از تیم پرسپولیس و بوحمدان (82) ‌از تیم فولاد، بازیکنانی بودند که باید زودتر از همه زمین را ترک می‌کردند. این اتفاق روی نیمکت دو تیم هم تکرار شد طوری‌که حمید مطهری (62) و مهدی هاشمی‌نسب (55) دو مربی حاضر در کنار زمین در دقایق میانی نیمه دوم به دلیل اعتراض‌هایی که به داوری اکبریان داشتند از حضور روی نیمکت کنار زمین اخراج شدند.

آن‌طور که در برگه خلاصه بازی محمدرضا اکبریان آمده، از فولاد به جز ساسان انصاری و محمد آبشک، سینا شاه‌عباسی (50)، حمید بوحمدان (82)، احسان مرادیان (87)، مجتبی نجاریان (90+4)، هاشمی‌نسب (55- اخراج)، حسین کعبی (60)، جواد نکونام (80) و مهدی رجبی (80) از کارت‌های زرد و قرمز داور بی‌نصیب نماندند.

در پرسپولیس به جز رضا اسدی و علی شجاعی که در نیمه اول کارت گرفتند، سعید آقایی (90+4)، مهدی شیری (62 - اخراج) و حمید مطهری (62- اخراج) با کارت داور مواجه شدند. 

اما نکته جالب قضاوت دیدار دیروز، ‌خداحافظی کوبل داوری این بازی از دنیای فوتبال بود، محمدرضا اکبریان داور اصلی این دیدار به‌همراه دو کمک خود برای آخرین بار به‌صورت حرفه‌ای در میدان حاضر شدند و به قضاوت در فوتبال ایران پرداختند. به این‌ترتیب اکبریان آخرین بازی خود یا بهتر است بگوییم در گود‌بای پارتی، توفانی از کارت‌های زرد و قرمز به راه انداخت و 15 کارت به بازیکنان دو تیم نشان داد.

7474