پیام رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال برای حضور تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان

پیام رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال برای حضور تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال در پیامی حضور ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، دکتر حسن مصطفی در پیامی اختصاصی به ریاست فدراسیون هندبال ایران ضمن تبریک صعود تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان 2023 از تلاش‌های صورت گرفته برای کسب این موفقیت قدردانی کرد.

در‌ پیام دکتر حسن مصطفی آمده است:

ریاست محترم فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران

دوست عزیز دکتر علیرضا پاکدل

از طرف فدراسیون بین‌المللی و تمامی خانواده هندبال، مایل هستم تبریک صادقانه و صمیمانه خود را به شما و تیم ملی مردان ایران برای کسب سهمیه حضور در بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی لهستان و سوئد ابلاغ کنم.

این مایه شادی است که اینجانب به سبب عملکرد پرقدرت و مستحکم تیم ملی ایران در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در عربستان که در پایان موفق به کسب مقام چهارم و کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان برای دومین بار در تاریخ هندبال ایران شدید، به شما تبریک عرض کنم.

این موفقیت نشان دهنده این است که تلاش فراوان فدراسیون هندبال ایران در جهت توسعه و ارتقای ورزش مورد علاقه ما یعنی هندبال در کشور ایران به حتم به ثمر نشسته است.

در این دوران پرچالش، نمایش تیم شما و روحیه‌اش در کشور عربستان عواطف و عشق مردم به هندبال را ارتقا داد. بدین سبب، شما لیاقت تحسین واقعی و صادقانه من را دارید.

من برای هندبال ایران آرزویی جز موفقیت ندارم و امیدوارم شاهد رابطه مثمرثمر میان فدراسیون هندبال ایران و فدراسیون بین‌المللی هندبال باشیم.

با آرزوی سلامتی و امنیت برای اعضای دوست داشتنی

با احترام

دکتر حسن مصطفی ریاست فدراسیون بین‌المللی هندبال

همچنین دبیرکل و مدیر اجرایی فدراسیون هندبال آسیا نیز در پیامی حضور تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را تبریک گفتند.

در متن این پیام آمده است:

همکاران هندبالی

فدراسیون هندبال آسیا آرزوی بهترین‌ها را برای شما دارد.

ضمن تبریک برای کسب مقام چهارم بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که از 28 دی لغایت یازدهم بهمن 1400 در شهر دمام عربستان برگزار شد، امیدواریم تیم ملی هندبال ایران نماینده شایسته‌ای برای قاره آسیا در مسابقات قهرمانی جهان 2023 به میزبانی لهستان و سوئد باشد و عملکرد درخشانی در آن رویداد مهم به نمایش بگذارد؛ امیدی که دور از واقعیت نیست.

با تشکر

محمد شفیق دبیر کل فدراسیون هندبال آسیا

دکتر احمد ابوالیل مدیراجرایی فدراسیون هندبال آسیا

7474