با ارائه نمایشی اميدبخش مقابل ميدلزبرو؛ گمشده خط میانی تیم رانگنیک پیدا شد؟

با ارائه نمایشی اميدبخش مقابل ميدلزبرو؛ گمشده خط میانی تیم رانگنیک پیدا شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک ملی پوش فرانسوی منچستر يونايتد پس از بازگشت از مصدوميت نشان داده که می‌تواند در سيستم رالف رانگنيک يک مهره کليدی باشد.

به گزارش فوتبالی و طبق اطلاعات یونایتد این فوکوس، پس از بهبودی از مصدوميت ران پا که در ماه نوامبر در طول تعطيلات بازی‌های ملی برای پل پوگبا اتفاق افتاد، هافبک ۲۸ ساله فرانسوی مقابل ميدلزبرو از ابتدا به ميدان رفت.

اين بی احترامی به فرد يا اسکات مک تومینای نيست، اما هيچ کدام کيفيت بازی با توپ پوگبا را ندارند. در عین حال و به همان اندازه، شماره ۶ يونايتد هم از نظر دفاعی، به اندازه هافبک‌های ديگر توانا نيست.

اين همان مشکلی است که رانگنيک بايد آن را حل کند. جمعه شب و مقابل ميدلزبرو، سرمربی آلمانی با همان چينش ۳-۳-۴ خود کار را آغاز کرد که اسکات به عنوان تنها هافبک دفاعی و پوگبا و برونو فرناندز در هر دو طرف او قرار گرفتند.

برای تقابل يونايتد و برنلی در تارف مور، ورزشگاهی که پل پوگبا فصل گذشته گل پيروزی تيمش را در آن به ثمر رساند، رانگنيک بايد تصميم بگيرد که آيا فرد را به ترکیب بازگرداند يا خير.

پل پوگبا با ۸۰ دقيقه بازی در اولين حضور خود از ماه نوامبر، ممکن است مقابل برنلی کار را از روی نيمکت آغاز کند تا بازگشت او از مصدوميت با دقت مديريت شود.

در مقابل ميدلزبرو، رانگنيک از مارکوس رشفورد، پوگبا، فرناندز، جيدن سانچو و کريستيانو رونالدو در ترکيب ابتدایی استفاده کرد. اين اولين بار بود که اين مهره‌های هجومی با استعداد يک بازی منچستر يونايتد را با هم آغاز می کنند و البته شاهد نخستين بازی پوگبا تحت نظر رانگنيک نيز بوديم.

پل مشتاق به بازپس گرفتن توپ و انجام بازيسازی بود و تماماً رو به جلو بازی کرد، جای تعجب نيست که رشفورد و سانچو دائماً در حال نفوذ بودند تا فرناندز و پوگبا آن‌ها را تغذيه کنند.

پنالتی از دست رفته کريستیانو رونالدو را پل پوگبا از حريف گرفت و نمايش او در وسط زمين بدين معنا بود که در اختيار داشتن يک هافبک تکنيکی و پا به توپ تفاوت‌های بسياری را در نحوه بازی تيم شما رقم می‌زند.

در واقع تصميمی که رانگنيک بايد در ليگ برتر بگيرد، اين است که آيا با فرد و اسکات مطمئن‌تر بازی کند يا با بازی دادن به پوگبا اين ريسک را به جان بخرد و برای حريفان غير قابل پيش‌بينی باشد.

مقابل ميدلزبرو هيچ بازيکن ديگری به اندازه هافبک فرانسوی که سه دریبل موفق داشت، آمار بهتری در این زمینه ثبت نکرد. او بازی را با ۸۰ لمس توپ و ۸۶ درصد دقت پاس به پايان رساند؛ همچنين يک تکل، سه توپ ربايی و يک دفع توپ انجام داد و در ۱۰ دوئل نیز برنده شد.

رالف رانگنيک عملکرد پل پوگبا مقابل ميدلزبرو را خوب توصيف کرده و گفته که اين همان عملکردی است که از او انتظار دارد.

9404