مورد عجیب سری‌آ؛ زوج خط‌حمله رم خشن‌تر از 8 مدافع لیگ

مورد عجیب سری‌آ؛ زوج خط‌حمله رم خشن‌تر از 8 مدافع لیگ

پایگاه خبری فوتبالی- تامی آبراهام و نیکولو زانیولو، مجموعا از 8 مدافع حاضر در سری‌آ کارت‌های بیشتری دریافت کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی- کارنامه انضباطی تامی آبراهام و نیکولو زانیولو، زوج خط‌حمله تیم رم، در این فصل بسیار ضعیف بوده‌است و تعداد کارت‌های آن‌ها از مجموع هشت مدافع سری آ بیشتر است.

این مسئله در فوتبال ایتالیا، پس از تساوی بدون‌گل و خسته‌کننده رم مقابل جنوا در روز شنبه، به موضوع داغی تبدیل شده‌است. زانیولو به دلیل مشاجره با داور، پس از مردود اعلام‌شدن گل پیروزی‌بخش رم در دقایق پایانی، که احتمالا با اهانت مستقیم به داور همراه بوده است، از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد.

تامی آبراهام و نیکولو زانیولو، در این فصل سری‌آ مجموعا 15 کارت زرد و دو کارت قرمز دریافت کرده‌اند و یک کارنامه انضباطی ناامیدکننده به‌جا گذاشته اند.

برای مقایسه، 14 کارت زرد مجموعا برای 8 مدافع در این فصل سری‌آ به‌ثبت رسیده است: میلان اشکرینیار (2)، استفان دی‌فرای (2)، فرانچسکو آچربی (1)، فیکایو توموری (2)، سیمون کیائر (2)، جورجو کیه‌لینی (2)، لئوناردو بونوچی (1)، کالیدو کولیبالی (2). در بین این مدافعان البته، مجموعا 2 کارت قرمز هم به ثبت رسیده‌است.

با وجود اینکه با درنظر گرفتن مصدومیت‌های کیائر و کیه‌لینی، این مقایسه کمی غیرمنصفانه است؛ آمار انضباطی این دو بازی تهاجمی باشگاه رم یک مسئله جدی به‌حساب می‌آید.

9719