اکبریان بعد از خداحافظی از دنیای قضاوت :در این راه ذره‌ای لغزش نداشتم/ افتخار می‌کنم که برای تاریخ‌سازان قضاوت کردم

اکبریان بعد از خداحافظی از دنیای قضاوت :در این راه ذره‌ای لغزش نداشتم/ افتخار می‌کنم که برای تاریخ‌سازان قضاوت کردم

پایگاه خبری فوتبالی- داور سرشناس و باتجربه فوتبال کشورمان پس ازاعلام خداحافظی متنی را منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، محمد رضا اکبریان داور با تجربه فوتبال کشور که پس از قضاوت در دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس از مستطیل سبز خداحافظی کرد، متنی را به شرح زیر منتشر کرد:

"قضاوت فقط شایسته خداست

بنویسید به دیوار سکوت 

عشق سرمایه هر انسان است

بعد از ۲۵ سال داوری در میادین مختلف و داشتن خاطرات تلخ و شیرین از جامعه فوتبال و هواداران این ورزش بی نظیر و دوست داشتنی، دل کندن از دنیای قضاوت برایم بسیاربسیار سخت است. به هر حال هر آمدنی رفتنی دارد اما چگونه رفتن بسیار مهم است. چقدر خوب است که بتوانیم بهترین زمان را در بهترین شرایط انتخاب کنیم.

داوری را با تمام وجود دوست داشته و دارم، به واسطه داوری اکثر نقاط ایران عزیز و این سرزمین پهناور را دیده ام، با مردمان خوب و نجیب مناطق مختلف آشنا شدم، با بزرگان و دوستانی ارزشمند هم کلام و همراه شدم و چه بسیار از آنها آموختم. بسیار خوشحالم که در این راه سخت و طولانی ذره‌ای لغزش نداشتم و همواره بدنبال عدالت بودم. خدا را شاکرم که در تمام این سالها همیشه و هرلحظه از یادش غافل نبودم و او هم مرا مورد لطف و مرحمت خود قرارداد تا بتوانم از پس تصمیم‌های سخت برآیم.

بسیار خوشحالم که ادب، احترام و اخلاق همواره  سرلوحه کارم بود.

قطعا باعث افتخارم است که با داورانی بزرگ و جهانی، مربیانی گرانقدر و بازیکنانی محبوب و تاریخ ساز هم دوره بوده و بارها برایشان قضاوت کرده‌ام.

آرزوی موفقیت و شادکامی دارم برای تمامی مدیران، داوران، مربیان، بازیکنان، تماشاگران، اصحاب جراید و اهالی فهیم فوتبال و از تمامی آنها بابت همراهیشان سپاسگزارم.

تشکر ویژه دارم از پدر و مادرم، تشکر صمیمانه از همسر مهربانم و فرزندان عزیزم بابت حمایت و زحماتشان، تشکر از همه بستگان، دوستان، بزرگان داوری، داوران فرهیخته و ارزشمند و همکاران خوبم در گروه مپنا که همیشه مورد حمایت ، لطف و محبت آنها بوده‌ام.

برای تمامی مردم سرزمینم سلامتی ، سعادت و آرامش آرزومندم.

محمدرضا اکبریان

  ۱٨ بهمن ۱۴۰۰"

6641