انتقالی عجیب در بوندس‌لیگا؛ مدافع ملی‌پوش بایرن مونیخ، مجانی به دورتموند رفت

انتقالی عجیب در بوندس‌لیگا؛ مدافع ملی‌پوش بایرن مونیخ، مجانی به دورتموند رفت

پایگاه خبری فوتبالی - نیکلاس زوله مدافع آلمانی بایرن مونیخ به صورت رایگان به بروسیا دورتموند، رقیب اصلی صدرنشین فوتبال آلمان در یک دهه گذشته پیوست و از فصل آینده لباس زرد و مشکلی زنبورها را برتن خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد مدافع ملی پوش بیست و شش ساله در تابستان 2022 به پایان می‌رسید و مدیران بایرن مونیخ در روز چهارشنبه هفته گذشته اعلام کردند که در مذاکرات با زوله به نتیجه‌ای نرسیدند و او در پایان فصل به صورت رایگان از این باشگاه جدا خواهد شد. 

به نقل از مارکا، یک روز بعد از شکست تحقیر آمیز 2-5 دورتموند مقابل بایر لورکوزن، زنبورها اقدام به جذب نیکلاس زوله از باواریایی‌ها کردند و موفق شدند خیلی سریع با او به توافق برسند. میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند در این باره گفت: "خوشحالیم که توانستیم نیکلاس زوله را به خدمت بگیریم. او در تیم ملی آلمان حضور دارد و ما موفق شدیم به صورت رایگان و برای 4 سال او را جذب کنیم." 

زوله در سال 2017 با رقم 20 میلیون یورو از هافنهایم به بایرن مونیخ پیوست و 159 بار با پیراهن این باشگاه در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته است. زوله در طول مدت حضورش در بایرن مونیخ 4 بوندس لیگا، دو قهرمانی سوپر کاپ و لیگ قهرمانان 2020 را برنده شده است.

4416