نقش انصاری‌فرد در بسته شدن پنجره پرسپولیس

نقش انصاری‌فرد در بسته شدن پنجره پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا بیرانوند جدیدترین سوژه انتقاد هواداران پرسپولیس از مدیرعامل اسبق این باشگاه شده است.

به گزارش فوتبالی، عملکرد مدیریتی محمدحسن انصاری‌فرد در پرسپولیس منتقدان بسیار زیادی دارد. جدا از نحوه تعامل او با گابریل کالدرون که منجر به جدایی سرمربی آرژانتینی و در نتیجه شکایت او از پرسپولیس شد، برخی قراردادهایی که در دوران انصاری‌فرد بسته شده، کاملا به ضرر قرمزها بوده است.

از قرارداد با آنتونی استوکس و کریستین اوساگونا گرفته تا تمدید قرارداد بوژیدار رادوشوویچ که باعث شده که حالا خطر شکایت او به فیفا، باشگاه پرسپولیس را تهدید کند.

در چنین شرایطی، بسته شدن پنجره پرسپولیس به خاطر بدهی 2.5 میلیاردی این باشگاه به علیرضا بیرانوند، میزان آلرژی! هواداران این تیم به انصاری‌فرد را بیشتر از گذشته کرده چرا که رد پای مدیرعامل اسبق پرسپولیس در این ماجرا دیده می‌شود.

به نظر می‌رسد بدهی 2.5 میلیاردی پرسپولیس به دروازه‌بان بواویشتا، در نتیجه متممی است که در دوران انصاری‌فرد به قرارداد علیرضا بیرانوند اضافه شد و حالا همین موضوع برای پرسپولیس دردسر درست کرده است.

این ماجرا باعث شده تا طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی شدیدا از محمدحسن انصاری‌فرد انتقاد کنند. انتقادی که بعید است نتیجه‌ای برای آنها داشته باشد چون مدیرعامل اسبق پرسپولیس، مدتهاست که انتقادها را بدون پاسخ گذاشته است.

1984