دلداری دادن مانه به صلاح پس از شکست در فینال جام ملتهای افریقا

دلداری دادن مانه به صلاح پس از شکست در فینال جام ملتهای افریقا

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه پس از غلبه سنگال به مصر در فینال جام ملت های آفریقا به هم تیمی خود در لیورپول یعنی محمد صلاح دلداری داد.

به گزارش فوتبالی، مانه در جریان بازی یک ضربه پنالتی را از دست داد چرا که صلاح به دروازه بان تیم ملی مصر جهت توپ را لو داد. البته سادیو در ضربات پنالتی توانست ضربه خود را به گل تبدیل کند و بدین ترتیب ضربه اش باعث شد تا قهرمانی سنگال نهایی شود.

بعد از توپگیری کلیدی ادوارد مندی، نوبت مانه بود تا ضربه کلیدی خود را به گل تبدیل کند و بدین ترتیب سنگال برای اولین بار در تاریخش فاتح جام ملت های آفریقا شد. مانه البته بعد از جشن پیروزی به سمت صلاح رفت تا به مهاجم مصری دلداری بدهد.

سادیو و مانه در پایان جام ملت های آفریقا باید به ترکیب لیورپول برگردند. البته آنها به زودی دوباره در سطح ملی یک دوئل حساس دیگر را خواهند داشت. سنگال و مصر، دو بازی رفت  وبرگشتی را در پلی آف راهیابی به جام جهانی 2022 قطر خواهند داشت.

دو مهاجم لیورپول باید پنجشنبه در مقابل لستر در ترکیب لیورپول قرار بگیرند چرا که کلوپ روی انها برای بازیهای پیش رو حساب باز کرده است. انها در ماه فروردین نیز باید دوباره به بازیهای ملی برگردند چرا که فقط یکی از این دو می تواند به مسابقات قطر برود.

4125