شریفات: قسمت نبود به فولاد بروم/ در اراک خیلی به من خوش می‌گذرد

شریفات: قسمت نبود به فولاد بروم/ در اراک خیلی به من خوش می‌گذرد

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر تیم فوتبال آلومینیوم اعلام کرد، رسول خطیبی و مسئولان این باشگاه اراکی با رفتن او به فولاد خوزستان مخالفت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، اسماعیل شریفات درباره منتفی شدن حضورش در فولاد خوزستان گفت: همیشه گفته‌ام که فولاد خانه اصلی من است، چون هشت سال در این تیم حضور داشتم. باید از مجموعه فولاد بابت پیشنهادشان تشکر کنم و در نهایت قسمت نبود به این تیم بروم، چرا که رسول خطیبی و مسئولان باشگاه مخالف جدایی من بودند.

بازیکن باتجربه تیم فوتبال آلومینیوم در ادامه خاطر نشان کرد: آلومینیوم و اراک هم خانه دوم من هستند و در این شهر خیلی به من خوش می‌گذرد. من روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم و خطیبی هم نقش مهمی در پیشرفت من داشت. امیدوارم در بازی‌های بعد بتوانم بیشتر گل بزنم و بیشتر پاس گل بدهم تا بازیکنی مؤثرتر برای تیمم باشم.

وی در مورد آخرین وضعیت تیم آلومینیوم نیز تصریح کرد: در تهران اردوی خیلی خوبی را برگزار کردیم و شرایط خوبی داریم. البته باخت به پدیده در بازی دوستانه باید برای ما یک تلنگر بزرگ باشد تا بدانیم در ادامه لیگ کار بسیار سختی داریم، چون همه تیم‌ها خودشان را تقویت کرد‌ه‌اند و امتیاز گرفتن قطعاً سخت‌تر خواهد شد. ما باید با تمرکز بالا بازی‌ها را ادامه دهیم تا مثل نیم‌فصل اول نتایج خوبی بگیریم.

7474